Nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii Toyota Bank informuje jak, korzystając z Konta Jedynego, zaoszczędzić nawet 500 zł albo zyskaćponad 90 litrów paliwa do końca roku.
Na potrzeby kampanii został stworzony specjalny serwis www.mniejzapaliwo.pl, a spoty reklamowe można zobaczyć m.in. w TVP oraz TVN oraz w rozgłośniach Grup RMF FM oraz RADIO ZET.
Konto Jedyne to konto sprzyjające wszystkim zmotoryzowanym, bez względu na wiek czy markę posiadanego samochodu. Dzięki promocji oferowanej przez Toyota Bank kierowcy mogą otrzymać zwrot nawet 500 zł do końca roku za kupione paliwo. To ponad 90 litrów zatankowanej benzyny lub ropy.Jedynym warunkiem otrzymania zwrotu jest aktywne korzystanie z konta.
Nowa kampania zaplanowana została na marzec. Swoim zasięgiem obejmie kluczowe stacje telewizyjne (TVP, TVN oraz TTV) oraz grupy radiowe: RMF i RADIO ZET w najlepszym czasie antenowym. Toyota Bank przygotował także szeroko zakrojoną kampanię w Internecie.
– Jesteśmy bankiem o głębokich korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki na paliwo stanowią istotną część domowego budżetu. Konto Jedyne Toyota Bank nie tylko oferuje atrakcyjny zwrot za zatankowane paliwo, ale także szereg innych udogodnień, jak np. bezpłatne pakiety assistance. W ramach kampanii stworzyliśmy dedykowaną stronę www.mniejzapaliwo.pl, na której w przystępny sposób zachęcamy do zapoznania się i zgłoszenia chęci udziału w promocji – mówi Dominika Cepek, kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank.
Kampanię przygotowała agencja K2. Za planowanie i zakup telewizji oraz radia odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za media internetowe odpowiadała agencja Sales&More.