Bank Ochrony Środowiska zajął pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Klientów banków, przeprowadzonym wśród czytelników „Parkietu”. Ankieta została zrealizowana w sierpniu 2016 r.
W badaniu przeprowadzonym przez „Parkiet” sklasyfikowanych zostało kilkanaście banków – największych pod względem liczby obsługiwanych Klientów. Bank Ochrony Środowiska uzyskał notę 3,9 w pięciostopniowej skali. Średnia dla całego badania wyniosła 2,6.
Ankietowani podkreślali, że BOŚ wyróżnia się nie tylko najbardziej profesjonalną obsługą inwestorów giełdowych, ale także „ludzkim podejściem” do Klienta. Istotnym wyróżnikiem Banku, w ocenie czytelników „Parkietu”, jest także wspieranie inwestycji służących ochronie środowiska.
– Naszym wyróżnikiem niewątpliwie jest misja – można powiedzieć, że DNA marki BOŚ to finansowanie przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Na ten obszar i zarazem na nowoczesne podejście do Klientów, które nazywamy „ekologią czasu”, mocno stawiamy w naszej nowej, Ramowej Strategii Rozwoju na lata 2016 – 2020. Chcemy, dzięki sprawnej, efektywnej i nowoczesnej bankowości, dawać więcej czasu naszym Klientom na ich prywatne życie i jesteśmy przekonani, że wielu Klientów już to docenia – podkreślał cytowany przez „Parkiet” Stanisław Kluza, p.o. Prezesa Zarządu Banku Ochrony Środowiska.
– Na Bank warto spojrzeć także znacznie szerzej – w skład Grupy Kapitałowej BOŚ wchodzi bowiem kilka spółek, z jednym z najbardziej poważanych na rynku biur maklerskich, jakim jest Dom Maklerski BOŚ. Jestem przekonany, że szereg głosujących na nas osób wskazywało właśnie na profesjonalną obsługę inwestorów giełdowych, doceniając platformy inwestycyjne Bossa.pl i BossaFX, nagradzane już wcześniej przez czytelników „Parkietu” – dodał Stanisław Kluza.
Bank Ochrony Środowiska
