Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Pod hasłem Weź Wygodny Kredyt na Szczęście, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oferują klientom produkt najlepiej dopasowany do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.
W telewizji emitowany jest 30-sekundowy spot promujący uniwersalny produkt dostępny w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS. Fabuła opiera się o zabawną historię rodzinną, która rozgrywa się w przytulnym domu na przedmieściach. Wygodny Kredyt jest prostym rozwiązaniem, które pozwala spełniać marzenia.
Emisja spotu reklamowego w telewizji rozpoczęła się 22 sierpnia. Banki Spółdzielcze będą promowały się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie – spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl
Kampania bazuje na nowym spocie oraz materiałach graficznych, zachowuje jednak elementy łączące ją z poprzednimi działaniami reklamowymi i charakterystycznym zielonym fotelem, symbolem dobrej obsługi w Bankach Spółdzielczych. Nowy symbol – zielony słonik – przywodzi na myśl życzenia szczęścia dla osoby, która jest nim obdarowana oraz pozostaje w zielonych barwach bankowości spółdzielczej.