Ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki Vivus. Jej hasło przewodnie brzmi: „ŻYJ PO SWOJEMU” i pokazuje jak wiele może się zmienić w ciągu kwadransa. Nowa kreacja odpowiada na zmiany postaw klientów. Kampania objęła swoim zasięgiem media ogólnopolskie – TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne oraz internet.
Ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki Vivus. Jej hasło przewodnie brzmi: “ŻYJ PO SWOJEMU” i pokazuje jak wiele może się zmienić w ciągu kwadransa. Nowa kreacja odpowiada na zmiany postaw klientów. Dla pokolenia obecnych trzydziestolatków finanse online to już codzienność. A właściwie sposób na zmianę codzienności.
Idea kreatywna oparta została na schemacie pokazującym dzień 30-latka przed i po skorzystaniu z oferty Vivusa. Dzięki dodatkowym finansom bohater spotu bardzo szybko, bo w jedyne 15 minut, spełnia swoje szalone marzenie. Żyje pełnią życia i robi to, na co ma ochotę.
Katarzyna Jóźwik, dyrektor zarządająca Vivusa wyjaśnia, że kierunek nowej komunikacji marketingowej wynika z tego jak ewoluuje rynek finansów online. – Zmiany naszych kampanii reklamowych są odpowiedzią na ewolucję oczekiwań klientów. Obecnie kluczową grupą docelową Vivusa są ludzie młodzi, którzy poszukują prostych i skutecznych narzędzi do realizacji swoich planów. Wielu z nich chce wyjść poza schematy, żyć w zgodzie ze sobą i swoimi pragnieniami, nie pod dyktando otoczenia. Młodzi żyją tak, by nie żałować w przyszłości, że czegoś nie spróbowali. Vivus spełnia ich oczekiwania dzięki ciągłej dostępności online, 15-minutowemu czasowi decyzji pożyczkowej oraz finansowej atrakcyjności naszej oferty. Między innymi z tego powodu, po czterech latach obecności na polskim rynku i zyskaniu ponad miliona klientów, postanowiliśmy skoncentrować się na nowym przekazie, który bezpośrednio odnosi się do najbardziej pożądanych wartości naszej firmy – mówi Katarzyna Jóźwik.
Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown wynika, że Vivus jest najsilniejszą marką wśród instytucji pożyczkowych. W opinii klientów najważniejsze cechy wyróżniające go to szybkość (88%), dostępność (84%) i nowoczesność (78%). Średni wiek klientów Vivusa to 31 lat, dlatego w takim wieku jest też bohater nowego spotu.
Reklama pokazuje mężczyznę i jego psa, którzy leniwie spędzają czas w parku. Dzięki Vivusowi mają szansę na ekspresową realizację marzeń. Nie muszą już godzić się na szarą i nudną codzienność. Mogą swobodnie „żyć po swojemu”. Kluczowym elementem kreacji jest schemat “przed/po” – zobrazowany planszą „15 minut później”. Dokładnie tyle trwa wypłata pożyczki w Vivusie.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem media ogólnopolskie – TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne oraz internet. Emitowane są dwie wersje spotu – 30 i 15-sekundowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos i jest to jej debiut we współpracy z Vivusem. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest.