BGŻOptima, internetowy bank specjalizujący się w oszczędzaniu, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Za całość działań związanych z obsługą kreatywną Banku będzie obecnie odpowiadać agencja reklamowa Heart&Brain.
W postępowaniu przetargowym agencje reklamowe miały za zadanie zaproponować nową platformę komunikacji dla Banku. – Zespół Heart&Brain wykazał się najlepszym zrozumieniem charakteru naszej marki, a także twórczym podejściem do realizacji prezentowanej strategii – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor ds. Marketingu banku BGŻOptima. Proponowane przez Heart&Brain rozwiązania uzyskały również najlepsze oceny konsumentów podczas badań. Zwycięzca został wyłoniony spośród 7 agencji reklamowych zaproszonych do przetargu.
– BGŻOptima jest pierwszym polskim bankiem internetowym nastawionym tylko na jeden cel – wsparcie Polaków w optymalnym oszczędzaniu – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor ds. Marketingu BGŻOptima. – Mając tak wąską specjalizację potrzebujemy oryginalnego podejścia do naszego wizerunku. Wybrana przez nas agencja dobrze rozumie specyfikę rynku, na którym działamy, co udowodniła prezentując spójną koncepcję komunikacji Banku.
Heart&Brain powstała w maju 2012 r. Została założona przez twórców kampanii reklamowej Serce i Rozum dla TP S.A. / Orange, nagrodzonej Grand Prix Effie 2011. Heart&Brain realizuje kompleksowe projekty z zakresu strategii komunikacji oraz projekty reklamowe dla klientów z sektora FMCG i farmaceutycznego. Jej założyciele: Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams, zdobywali doświadczenie pracując w sieciowych agencjach reklamowych, m.in.: Leo Burnett, Publicis, Ogilvy, JWT i Lintas.
