Jedna z najstarszych polskich marek, specjalizująca się w produkcji unikalnych srebrnych i posrebrzanych wyrobów, odświeża swój wizerunek. W ramach działań rebrandingowych powstała nowa strona internetowa, dzięki której użytkownicy w prosty i szybki sposób mogą znaleźć potrzebne informacje.
Dzięki umieszczonej na stronie wyszukiwarce czynność ta jest jeszcze łatwiejsza. Z myślą o potrzebach klientów, ze stroną www. zintegrowany został sklep internetowy, w którym można nabyć wyroby Warszawskiej Fabryki Platerów Hefra, a także sprawdzić ich dostępność.
Nowa witryna, dostępna pod adresem www.hefra.pl, posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, ułatwiający korzystanie z jej zasobów. Na stronie znajdziemy w sumie dziewięć działów. W górnym pasku znajduje się sześć zakładek: Hefra, Kolekcje, Usługi, Porady, Gdzie kupić oraz Dla firm, natomiast na dole kolejne trzy: Aktualności, Sklep online, a także informacje o Karcie Stałego Klienta.
Hefra zrewitalizowała także logo wzbogacając je o nowe elementy. Do poprzedniej wersji charakterystycznego logotypu dodane zostały nazwiska założycieli marki – J. Fraget i Bracia Henneberg. Nowe logo kształtem nawiązuje do przedwojennej tradycji firmy.
Za pomysł i projekt strony oraz rebranding logo odpowiedzialna jest agencja Trendmark.
