PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościRaiffeisen Polbank – nowa marka na polskim rynku finansowym

Raiffeisen Polbank – nowa marka na polskim rynku finansowym

Wiadomości 28.01.2013 (11:08)

Raiffeisen Polbank to marka, pod jaką od stycznia 2013 r. działa szósty pod względem funduszy własnych i siódmy pod względem sumy bilansowej bank w Polsce, który powstał w wyniku fuzji Raiffeisen Bank Polska z Polbank EFG.

Marka Raiffeisen Polbank łączy w sobie wyjątkową reputację Raiffeisena w skali międzynarodowej z wysoką rozpoznawalnością Polbanku na rynku lokalnym. Będąc esencją wartości swoich poprzedniczek, będzie również nieść ze sobą jasne przesłanie.

– Raiffeisen zawsze kojarzył się z wysoką jakością usług, dbałością o klienta, nowoczesnością. Zawsze też byliśmy uznawani za instytucję bardzo stabilną i wiarygodną, z długą tradycją. Teraz, po przejęciu Polbanku, znaleźliśmy się wśród największych krajowych instytucji bankowych. Staliśmy się bankiem uniwersalnym, z pełną ofertą dla wszystkich segmentów klientów. I nadal będziemy kultywować wizerunek banku odpowiedzialnego, bezpiecznego. Raiffeisen Polbank to bank, który swoich klientów i ich pieniądze traktuje poważnie i z należytym szacunkiem. Dla nas pieniądze to poważna sprawa – mówi Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu Raiffeisen Polbank.

JUSTYNA KOWALCZYK POLECA RAIFFEISEN POLBANK

Wprowadzeniu marki Raiffeisen Polbank na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania wizerunkowa. Jej celem jest wypromowanie nowej marki wśród obecnych
i potencjalnych klientów. W kampanii występuje ambasadorka marki Raiffeisen Polbank – najlepsza polska biegaczka narciarska – Justyna Kowalczyk. W filmie reklamowym prezentuje ona swoje poważne podejście do sportu oraz związanych z nim treningów
i przygotowań. Justyna zajmuje się sportem profesjonalnie i jest w tym najlepsza. Przyznaje jednak, że zupełnie nie zna się na zarządzaniu pieniędzmi. Dlatego właśnie powierza je specjalistom od finansów z Raiffeisen Polbank, którzy poważnie podchodzą do swojej pracy.

– Połączenie odmiennych wizerunków Raiffeisena i Polbanku w marce Raiffeisen Polbank, było sporym wyzwaniem. Chcieliśmy zachować najcenniejsze elementy obu dotychczasowych marek, a jednocześnie stworzyć brand wyróżniający się i atrakcyjny dla klientów -mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej
w Departamencie Komunikacji Korporacyjnej Raiffeisen Polbank. – Bohaterką kampanii jest Justyna Kowalczyk. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiego sportu, znana i kochana przez fanów. Jednocześnie doskonale przekazuje wartości naszej marki: ciężką pracę, determinację, konsekwencję w działaniu, poważne podejście do tego, co się robi. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że właśnie ona powinna być ambasadorką nowej marki.

Planując kampanię wizerunkową, Raiffeisen Polbank zadbał o szeroki mix mediów. 30-sekundowy spot wizerunkowy będzie wyświetlany od 1 lutego przez 3 tygodnie, zarówno w stacjach ogólnopolskich (np. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), jak i kanałach tematycznych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planete, TVN Style, TVN Turbo) oraz w Internecie (YouTube, platformy VOD) i w kinach (sieci Cinema City oraz Multikino). Kampania obejmie swoim zasięgiem również największe portale internetowe (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz) oraz marketing w wyszukiwarkach internetowych (tzw. SEM). Będzie też realizowana w sieci mobilnej oraz obejmie Facebooka i sekcje sportowe relacjonujące biegi narciarskie w największych portalach. W działaniach reklamowych Raiffeisen Polbank wykorzysta także nośniki outdoorowe w największych polskich miastach. Nie pominięto działań ambientowych, które obejmą wyciągi krzesełkowe w najpopularniejszych górskich kurortach w Polsce. Kreacje do kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

NOWE OZNAKOWANIE PLACÓWEK, NOWA STRONA WWW

Kilka dni przed kampanią wizerunkową rozpoczął się proces rebrandingu banku, czyli zmiany jego identyfikacji wizualnej. To ogromne przedsięwzięcie, którego przygotowanie i realizacja trwały prawie 10 miesięcy i wymagały zaangażowania ok. 80 osób. W efekcie logo Raiffeisen Polbank pojawi się m.in. wewnątrz i na zewnątrz oddziałów bankowych, na nowej stronie internetowej banku, kartach płatniczych, które zyskały nowy wizerunek, materiałach marketingowych i formularzach bankowych, a także w systemach bankowości internetowej i mobilnej. Dodatkowo wybrane dawne oddziały Polbank EFG zyskają nowy wystrój, nawiązujący do kolorystyki Raiffeisena.

Najbardziej widoczne dla klientów zmiany dotyczą nowego oznakowania oddziałów bankowych oraz uruchomienia nowej strony internetowej Raiffeisen Polbank. Proces zmiany oznakowania oddziałów rozpoczął się 25 stycznia 2013 r. i potrwa kilka tygodni. W jego efekcie wszystkie oddziały banku uzyskają spójną identyfikację wizualną zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Po zakończeniu procesu rebrandingu każdy klient, który wejdzie do jakiegokolwiek oddziału dawnego Polbanku lub Raiffeisena, nie będzie miał wątpliwości, że znajduje się w placówce Raiffeisen Polbank.

Zmiany objęły także stronę internetową banku (raiffeisenpolbank.com). Została ona przygotowana zupełnie od nowa, co dało możliwość wykorzystania najnowszych rozwiązań technologicznych. Nowa strona internetowa Raiffeisen Polbank została przygotowana w technologii Responsive Web Design. Oznacza to, że ten sam serwis będzie funkcjonował na komputerach, tabletach i smartfonach, a strona sama automatycznie dostosuje się do rozdzielczości ekranu urządzenia. Strona została zaprojektowana przez firmę K2, za development odpowiedzialna jest firma AMG.net. Dla klientów przygotowana została także wspólna strona do logowania. Mogą z jej poziomu zalogować się do wszystkich systemów bankowości internetowej.

2013-01-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców