PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościNovotel wprowadza globalny program dbałości o usługę

Novotel wprowadza globalny program dbałości o usługę

Wiadomości 07.01.2013 (16:02)

„YOU – Naszą misją jest Twoja satysfakcja” – pod takim hasłem marka Novotel wprowadza globalny program dbałości o zadowolenie gości. Wedle jego założeń, już od 1 stycznia 2013 roku we wszystkich hotelach Novotel w Polsce pracownicy mają jeden priorytet: sprawić, aby żaden Klient nie opuścił hotelu nieusatysfakcjonowany. Celem wprowadzenia programu jest dążenie marki do możliwie najwyższych standardów obsługi w hotelach tej sieci.


„YOU” to nowy globalny program marki Novotel, którego podstawowym celem jest uzyskanie satysfakcji gości poprzez podniesienie jakości usług. Obecnie globalna misja marki brzmi: „Novotelto najlepsze miejsce na relaks i regenerację”. Oprócz zapewnienia Klientom infrastruktury na wysokim poziomie, według programu „YOU”, kluczowym dla sieci jest również zupełnie nowe podejście do obsługi gości. Misja marki najpełniej definiuje priorytet i podstawowy cel działania, jaki mają pracownicy wobec Klientów na całym świecie.

Gwiazdki przyznane danemu hotelowi, nie są gwarancją, ani deklaracją najwyższych standardów z zakresu client service, a to właśnie ten obszar w większości odpowiada
i stanowi o udanym pobycie gościa. „YOU” ma za zadanie kreowanie dialogu między klientami a obsługą hotelu tak, aby nikt nie był tzw. „milczącym niezadowolonym”.

Jak pokazują badania i analizy przeprowadzone przez specjalistów marki Novotel, tacy klienci praktycznie nigdy nie wracają do danego hotelu. Dlatego program „YOU” gwarantuje, że wszelkie opinie będą wysłuchane, reakcja na nie będzie natychmiastowa i nikt nie zakończy swojego pobytu nieusatysfakcjonowany- powiedziała Sabina Niewęgłowska, Brand Manager marki Novotel w Polsce.

Podstawowym założeniem programu jest zmiana charakteru usług dla gości poprzez zachęcanie ich do wyrażania opinii. Klient może swobodnie przedstawić swoje zadowolenie lub wątpliwości podczas pobytu w hotelu. W celu otrzymania jak najpełniejszego obrazu odbioru hoteli przez gości, pracownicy są odpowiednio szkoleni oraz zachęcani do regularnej komunikacji z gośćmi pytając o ich zdanie na temat oferowanych im usług.

W ramach programu w każdym hotelu Novotel, gość znajdzie specjalny numer telefonu 888, pod którym może zgłosić ewentualne problemy, a także dodatkowo uzyska odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości. Dla ułatwienia, ten sam numer działa we wszystkich hotelach Novotel na całym świecie. Informacje są udzielane gościom o każdej porze, 24/7, 365 dni w roku. Pracownicy reagują możliwie najszybciej na zgłaszane potrzeby, by zagwarantować satysfakcję każdego gościa. Jeżeli jednak Klient wyrazi niezadowolenie z jakiejkolwiek usługi, hotele Novotel mają przygotowany cały szereg rozwiązań. W zależności od sytuacji, obsługa stara się znaleźć najodpowiedniejsze z nich.

Koncepcja programu „YOU” została zaprezentowana w marcu 2012 roku w Warszawie, podczas spotkania europejskich zespołów hoteli Novotel. Polska jest pierwszym krajem, w którym od 1 stycznia 2013 roku, równocześnie we wszystkich obiektach sieci, zaczął obowiązywać program „YOU”. Do wdrożenia nowej jakości obsługi gości, hotele przygotowywały się od wielu miesięcy. W tym celu cały personel został dokładnie przeszkolony. Na terenach hoteli odbywały się warsztaty, podczas których zespoły uczyły się, jak na każdym poziomie sprostać wszelkim problemom gości, które mogą pojawić się podczas ich pobytu. Zapoznawały się one również z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji interpersonalnej.

Jednym z filarów programu „YOU” jest kultura obsługi gości w sieci – Novotel Service Attitudes, wdrażana wśród zespołów podczas szkoleń i codziennej pracy. Dotyczy ona fundamentalnych wartości, z których wynika 5 podstawowych postaw dotyczycących obsługi gości pracowników sieci Novotel:

  1. Bądź współodpowiedzialny

  2. Bądź reprezentatywny

  3. Bądź komunikatywny

  4. Bądź dostępny

  5. Bądź troskliwy

Program „YOU” będzie bardzo silnie promowany i komunikowany
w hotelach, tak, aby wszyscy goście mieli świadomość, jakie udogodnienia czekają na nich podczas pobytu.

W pierwszych dniach Nowego Roku w hotelach będą również odbywać się animacje dla gości, celebrujące wprowadzenie „YOU” w Polsce.

Wdrożenie „YOU”, to dostarczenie gościom niepowtarzalnego poziomu obsługi oraz niespotykanej dotąd wysokiej jakości z zakresu client service opierającego się na dialogu
z Klientem. Jest to nowoczesna procedura kładąca nacisk na wymianę opinii, która pozwala na odpowiednie dostosowanie rozwiązań do problemów i na uzyskanie pełnej satysfakcji gości.

 

Novotel

2013-01-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
16.12.2025 (09:47)

Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach

BaFin ogłosił 15 grudnia 2025 r. pakiet środków wobec berlińskiego N26 po wykryciu uchybień w obszarze zgodności. …

a 0 Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką
16.12.2025 (05:38) – informacja prasowa

Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką

Magdalena Różczka przedłużyła na kolejne dwa lata współpracę z VeloBankiem. W rozmowie aktorka opowiedziała o …

a 0 ING sponsorem filmu „Lalka”
16.12.2025 (05:35) – informacja prasowa

ING sponsorem filmu „Lalka”

ING Bank Śląski będzie Sponsorem Strategicznym najnowszej ekranizacji powieści Bolesława Prusa …

a 0 Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4
16.12.2025 (05:34) – informacja prasowa

Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4

Rada Nadzorcza LINK4 SA w wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego podjęła 5 grudnia 2025 r. uchwałę w …

a Kariera w finansach 0 Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku
16.12.2025 (05:33) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku

Rada Nadzorcza Unum Życie TUiR S.A. zdecydowała powołać do zarządu spółki dwóch nowych członków - Renatę Stawiczny …

a 0 Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości
16.12.2025 (05:31) – informacja prasowa

Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości

Od momentu wprowadzenia na rynek, kwalifikowany e-podpis mSzafir był dostępny online, dzięki weryfikacji tożsamości …

PRNews.pl

Zobacz również

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców