Bank BPH uruchomił pilotażowy program Wirtualnego Oddziału – nowego kanału kontaktu Klienta z Bankiem wykorzystującego technologię wideo. Podczas wirtualnego spotkania z Doradcą Klient, przy wykorzystaniu komputera, połączenia internetowego i telefonicznego, może zapoznać się z ofertą produktową Banku oraz złożyć wniosek kredytowy bez konieczności wychodzenia z domu.
– Wirtualny Oddział to kolejne zaawansowane technologicznie rozwiązanie wprowadzone przez Bank BPH zmierzające do ułatwienia kontaktu Klienta z Bankiem, zgodnie z nasza strategią fair play. Mam nadzieję, że rozwiązanie to spotka się z uznaniem naszych Klientów i po okresie pilota wejdzie na stałe do wachlarza kanałów komunikacyjnych oferowanych przez Bank BPH – powiedział Grzegorz Jurczyk, Wiceprezes Zarządu Banku BPH zarządzający Pionem Sprzedaży.
Klient może umówić się na spotkanie z Doradcą w Wirtualnym Oddziale wypełniając formularz na stronie internetowej www.wirtualnyoddzial.bph.pl. Spotkanie odbywa się poprzez narzędzie Cisco WebEx Meeting Center umożliwiające m.in.:
-
zapoznanie się z ofertą produktową Banku oraz złożenie wniosku kredytowego bez konieczności
wychodzenia z domu -
kontakt z wideo z Doradcą zapoznanie się z dokumentem podsumowującym rozmowę sprzedażową
-
udostępnienie przez Klienta elementów pulpitu komputera ekspertowi od wsparcia technicznego aplikacji Sez@m, by ułatwić rozwiązanie problemu.
Klient, by połączyć się z Doradcą potrzebuje komputera, dostępu do internetu oraz telefonu. Połączenie wymaga również zainstalowania na komputerze dedykowanej dla tego programu aplikacji – co odbywa się w prosty i automatyczny sposób. Szczegółowe wymagania dotyczące wymogów systemowych, aplikacja oraz instrukcja używania narzędzia znajdują się na stronie internetowej www.wirtualnyoddzial.bph.pl.
