Grupa ClickAd rozpoczęła współpracę z Polskim Bankiem Przedsiębiorczości (PBP Bankiem). ClickAd jest w pełni odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, usługi performance marketingu, przygotowanie kreacji do kampanii oraz SEM/SEO. W realizację działań będą włączone wszystkie linie biznesowe grupy ClickAd. Współpraca została zawarta na czas nieokreślony.
Pierwszym projektem realizowanym w ramach podjętej współpracy jest przeprowadzenie kampanii oraz stworzenie Landing Page Lokaty Spinającej adresowanej do klientów indywidualnych.
Jesteśmy zadowoleni z nawiązania tak szerokiej współpracy z PBP Bankiem S.A., która stanowi dla nas duże i bardzo ciekawe wyzwanie. Wierzymy, że uda nam się stworzyć dla PBP Banku S.A. efektywną i spójną komunikację marketingową, która przyczyni się do sukcesywnego rozwoju naszego klienta– mówi Anna Lipińska, Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ClickAd.– Chcemy być dla Banku nie tylko partnerem biznesowym, ale też doradcą merytorycznych w dziedzinie, w której się specjalizujemy.
Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Grupą ClickAd ze względu na spójne oraz kompleksowe podejście do planowania mediów i tworzenia kreacji. Ponadto duże doświadczenie firmy ClickAd w prowadzeniu kampanii dla branży finansowej pozwoliło nam na wypracowanie optymalnego planu działań, co ostatecznie zadecydowało o podjęciu współpracy podsumowuje Monika Ręczkowska, odpowiedzialna w PBP Bank S.A. za projekt wprowadzenia lokat dla klientów indywidualnych.