W kolejnej odsłonie jesiennej kampanii produktowej Bank Millennium reklamuje Pożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania. Kampania rusza 9 listopada.
Spot prezentującyPożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania jest kolejną odsłoną nowego formatu komunikacji.Tym razemwidzimy kobietę, która poszukuje najkorzystniejszej dla siebie oferty kredytowej. Zależy jej na czasie i niskim oprocentowaniu.
Gruntownie odświeżona i udoskonalona Pożyczka Gotówkowa spełnia oba te warunki, więc klientka decyduje się na jej wzięcie.
W ramach nowej kampanii trwającej do połowy grudnia zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i outdoorowe. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium.
Pożyczka Gotówkowa najważniejsze korzyści:
-
Gwarancja Najniższego Oprocentowania
-
wstępna decyzja kredytowa nawet w 15 minut; wypłata środków nawet w ciągu 2 dni
-
możliwość wyboru dnia spłaty raty oraz rozłożenia rat nawet na 7 lat
-
oprocentowanie nominalne w skali roku już od 7,9%, prowizja już od 3%
-
wysokość pożyczki do 80 000 zł, dla aktywnych Klientów Banku nawet do 150 000 zł.
Gwarancja Najniższego Oprocentowania oznacza to, że jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę oraz przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową, bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku