Provident Polska wdrożył nowy system bankowania środków pieniężnych. Mobilny i łatwy w obsłudze system usprawni pracę Doradców Klientów i Kierowników Operacyjnych.
Provident Polska, największa firma pożyczkowa w Polsce, udziela pożyczek głównie poprzez ogólnopolską sieć Doradców Klienta. W ramach swojej pracy Doradcy oraz Kierownicy Operacyjni zarządzają środkami pieniężnymi. By obsługa klienta przebiegała jeszcze sprawniej, Provident zdecydował o wdrożeniu nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania wpłatami i wypłatami Cash&Go.
Nowy system w Provident Polska
Głównym zadaniem systemu Cash&Go jest monitorowanie i zarządzanie środkami pieniężnymi udostępnianymi przede wszystkim Doradcom Klienta. Na bieżąco rejestruje on tygodniowe limity przyznawane pracownikom Providenta oraz wykonywane przez nich transakcje.
System Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędów – mówi Eryk Czajkowski, Kierownik ds. Doskonałości Biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.
Na wykonawcę rozwiązania Cash&Go została wybrana firma Bonair z jej autorską platformą CasePro, na której został oparty system Providenta. Platforma wprowadziła nowy standard obsługi procesów biznesowych, uwzględniający zróżnicowaną, wieloszczeblową strukturę uprawnień nadawanych pracownikom.
Wygodnie i mobilnie
Ogromnym atutem nowego rozwiązania jest także jego łatwa dostępność dla użytkowników. Duża część pracowników Providenta pracuje poza biurami, wykorzystując telefony komórkowe i tablety. Ze względu na specyfikę ich działań, położyliśmy duży nacisk na mobilność systemu – mówi starszy analityk Bonair S.A. Elżbieta Wojtalik-Rudko, menadżer projektu. Platforma zapewnia Doradcom i Kierownikom Operacyjnym wygodny dostęp do systemu poprzez przeglądarkę www i urządzenia mobilne – dodaje.
Kolejnym kanałem komunikacji systemu Cash&Go są sms-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur. Informują m.in. o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, system reaguje tylko na sms-y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia.
Integracyjne funkcje Cash&Go
Cash&Go współpracuje także z systemem bankowym. Pozwala on na dokonywanie wypłat z bankomatów sieci partnerskiego banku. Znacznie usprawnia to pracę Doradców, którzy nie muszą każdorazowo odwiedzać placówki banków, by dokonać wypłaty. W przyszłości planowana jest współpraca z systemem innego banku w zakresie obsługi kart.
/Provident