Agencje MRM i mWorks, oraz Hypermedia Isobar zajmują się obsługą marketingową firmy MasterCard w Polsce, odpowiadając zarówno za strategię, kreację, jak i realizację nowej loterii „Orient Expressem przez Azję”.
Kampania promocyjna loterii „Orient Expressem przez Azję” wystartowała 1 lipca, jej czas trwania został zaplanowany na dwa miesiące. Koncepcja kreatywna loterii jest oparta na pomyśle przeniesienia użytkownika karty World MasterCard w egzotyczny świat Azji, w podróż życia torami historycznego pociągu.
Trasa podróży biegnie przez najbardziej malownicze zakątki Azji. Ta zaskakująca i niepowtarzalna forma nagrody dla posiadaczy kart World MasterCard stanowi wspólny mianownik wszystkich loterii firmy.
Komunikacja projektu obejmuje prasę – w tym najbardziej znane czasopisma podróżnicze, life stylowe i naukowe – Internet i ambient. Za przygotowanie kreacji do Internetu, wykorzystujących interaktywne elementy, odpowiada Hypermedia Isobar. Platformami zgłoszeniowymi loterii są dedykowane strony WWW oraz aplikacja mobilna World MasterCard, autorstwa MRM.
Podstawą komunikacji loterii jest kampania promocyjna w wybranych placówkach bankowych na terenie Polski. Materiały promocyjne w bankach to ulotki i plakaty. Wykorzystany został także niestandardowy nośnik w postaci standu przedstawiającego concierge’a z Orient Expressu.
Strategia komunikacyjna, zaplanowana przez zespoły mWorks i MRM, opiera się zarówno na budowaniu zasięgu, jak również na silnym kontekstowym wsparciu i niestandardowej formie.
Hasło przewodnie loterii „Ujrzeć piękno Azji z okien luksusowego Orient Expressu: Bezcenne” zainspirowało działania ambientowe. w których wykorzystano powierzchnie w windach największych biurowców i banków w całej Polsce. Po wejściu do windy możemy poczuć się jak w Orient Expressie – gości wita charakterystyczny Concierg, a w tle jest egzotyczna Azja, widziana z okna pociągu. Za opracowane pomysłu wykorzystania powierzchni wind odpowiada agencja Hypermedia Isobar, a concierga – MWorks.
Uzupełnieniem komunikacji outdoorowej są nośniki w strefie zakupowej lotniska Chopina w Warszawie.
Obsługę mediową kampanii prowadzi dom mediowy Universal McCann.
Źródło: McCann