Agencja nieruchomości Metrohouse & Partnerzy S.A. uruchomiła w tym roku już 11 nowych biur franczyzowych. Z początkiem sierpnia czarno-żółte logo firmy pojawiło się w kolejnym oddziale w Warszawie i w Sochaczewie.
Trwa ekspansja placówek spod znaku Metrohouse. Sieciowa agencja nieruchomości w ciągu siedmiu miesięcy 2012 r. uruchomiła 11 nowych biur. Tyle samo, co w całym poprzednim roku. Nowe oddziały franczyzowe pojawiły się w Kielcach, Sochaczewie, Białymstoku, Legnicy, Toruniu, Bolesławcu, Tomaszowie Mazowieckim, Koszalinie, Opolu, Warszawie i Lublinie. Kilka nowych biur zostało otwartych przez franczyzobiorców posiadających już wcześniej oddział w strukturze Metrohouse – Świadczy to o zaufaniu, jakim darzą markę Metrohouse i chęci współpracy na szerszym polu niż dotychczas. Nasi franczyzobiorcy wiedzą, że poza rozpoznawalną marką otrzymują niezbędne know-how oraz nowoczesne narzędzia, dzięki którym stają się konkurencyjni na swoich lokalnych rynkach, mówi Dorota Gierach-Nowak, dyrektor ds. franczyzy sieci Metrohouse.
Oferta franczyzowa Metrohouse jest kierowana do działających na rynku agencji nieruchomości pragnących zwiększyć potencjał firmy, pośredników rozpoczynających działalność na własny rachunek oraz innych podmiotów, które planują rozszerzyć dotychczasową działalność (np. biura pośrednictwa kredytowego).
Oprócz własnych oddziałów Metrohouse posiada obecnie 37 biur franczyzowych. Firma w najbliższych miesiącach planuje otwarcie kolejnych oddziałów franczyzowych, w tym w aglomeracji śląskiej, gdzie marka jest jeszcze nieobecna. Sfinalizowane są także rozmowy z przedsiębiorcami z Głogowa, Zielonej Góry, Grudziądza, Wołomina i Słupska – te placówki zostaną otwarte jesienią.
Źródło: Metrohouse