W czerwcu Citi Handlowy obchodził Diversity Week, czyli Tydzień Różnorodności. To piąta edycja tej akcji grupy Citi, która promuje różnorodność jako jedną z wartości inspirujących pracowników i budujących przyjazne miejsce pracy.
W tym roku w jej ramach zostało zaplanowanych ponad 200 wydarzeń w 41 krajach. Motywem przewodnim edycji a.d. 2012 Diversity Week było hasło zainspirowane 200-leciem Citi: „Pamiętając o naszej przeszłości, tworzymy naszą przyszłość”.
Program przygotowany w tym roku obfitował w atrakcje i wydarzenia dla wszystkich pracowników – od spotkania dla fanów motoryzacji, przez warsztaty o różnorodnej tematyce – od innowacyjności przez sposoby budowania poczucia wartości u dzieci, po dyskusję o stereotypach na temat kobiet na stanowisku kierowniczym. Swoistym zwieńczeniem Tygodnia Różnorodności był konkurs dla pracowników, w którym należało nagrać krótki film – wypowiedź swojego dziecka na temat tego, czym ta różnorodność jest.
Z nadesłanych filmów przygotowano specjalny teledysk „Dzieci o różnorodności&rdquo ;:
Źródło: Citi Handlowy