9 lipca rozpoczął się trwający całe wakacje, konkurs fotograficzny „Z logo Nordea w tle”. Konkurs ma na celu zaprezentowanie talentu jego uczestników m.in. na materiałach promocyjnych i informacyjnych Nordea.
Konkurs podzielony został na siedem tygodniowych etapów, z czego ostatni trwać będzie do 26 sierpnia. W każdym z etapów wybranych zostanie od 3 do 6 prac, które zakwalifikują się do finału. W finale wyłonionych zostanie 12 prac, które bank będzie chciał umieścić w kalendarzach Nordea na rok 2013.
Przebieg konkursu będzie relacjonowany na profilu Nordea Bank Polska na Facebooku. W każdym tygodniu opublikowane zostaną wyróżnione zdjęcia, a na końcu poinformujemy o laureatach nagrody głównej.
Autorzy 12 zdjęć, które zostaną wybrane jako zwycięskie, otrzymają po 1000 zł. Pozostali autorzy fotografii, którzy dostali się do finału, a nie zostali nagrodzeni, otrzymają kupony do Empiku o wartości 100 zł.
„Zależy nam na pozyskaniu takich zdjęć, na których wizerunek naszego logo zostałby ujęty w intrygujący sposób, inny niż kiedykolwiek w przeszłości. Liczymy na to, że bystre fotograficzne oko uchwyci je w miejscach, sytuacjach, momentach dla nas zaskakujących. Czekamy na zdjęcia, gdzie logo Nordea będzie tłem ciekawych wydarzeń czy wyjątkowych miejsc. Jesteśmy przecież obecni w całej Polsce, partnerujemy wielu przedsięwzięciom. Wybrane zdjęcia będziemy chcieli wykorzystać jako motyw graficzny w kalendarzach na rok 2013.” – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska SA.
Wszystkie informacje o konkursie wraz z regulaminem dostępne są na stronie www.nordea.pl w zakładce promocje i konkursy. Konkurs śledzić można również na Facebooku.
Źródło: Nordea Bank Polska