Proama – nowy ubezpieczyciel na polskim rynku – w ciągu czterech miesięcy działalności sprzedała już 50 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. Średnio co minutę sprzedawana jest kolejna polisa.
Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak NNW Komunikacyjne, Super Assistance, czy Ochrona Prawna. Nowością na rynku jest również Ubezpieczenie od Utraty Pracy, powiązane z użytkowaniem samochodu oraz NNW Domowe.
Od początku działalności Proama sprzedała 50 tys. polis komunikacyjnych.
– Obecnie co minutę sprzedajemy jedną polisę. To znacznie lepiej niż zakładane prognozy. Przewidujemy, że przy takiej dynamice na koniec roku będziemy mieli w portfelu znacznie ponad 100 tys. polis – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży, Proama.
W tym czasie firma zlikwidowała już ponad 200 szkód z polis OC i AC.
– 80% szkód z OC likwidowana jest w 14 dni, co oznacza że większość klientów od momentu zgłoszenia szkody na wypłatę odszkodowania czeka krócej niż dwa tygodnie. Natomiast likwidacja większości szkód z casco trwa tylko 8 dni – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.
Uproszczona, sprawna i przyjazna dla klienta likwidacja szkód ma być standardem przyjętym przez Proama.
– Chcąc utrzymać wysokie standardy zatrudniamy doświadczony i duży zespół likwidacji szkód. Ciekawostką jest, że nasz zespół specjalistów ds. likwidacji ma łącznie ponad 150 lat doświadczenia zawodowego w tym zakresie – dodaje Mariusz Kozłowski.
Proama to nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez internet, telefon i u agentów.
Proama jest laureatem godła Laur Konsumenta – Odkrycie 2012, jako marka innowacyjna, „funkcjonująca na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów”.
Źródło: Proama