BRE połączył biura prasowe obsługujące korporacyjną i detaliczną część biznesu. Dzięki tym zmianom, rzecznik grupy jest odpowiedzialny za całość działań public relations, a zespoły prasowe w Warszawie i w Łodzi pracują wspólnie.
Działaniami public relations w nowej strukturze kieruje Krzysztof Olszewski, dotychczas sprawujący obowiązki rzecznika prasowego marki mBank, który jednocześnie objął funkcję rzecznika Grupy BRE Banku.Piotr Rutkowski, jako zastępca rzecznika prasowego, pozostaje odpowiedzialny za wsparcie komunikacyjne bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Zadania w tym zakresie realizuje teżŁukasz Myszka, zajmujący się również działaniami PR dla spółek z Grupy BRE.
Jednocześnie rzecznik Grupy BRE przejmuje funkcje rzeczników marek detalicznych – mBanku i MultiBanku. Wspólnie z nim komunikacją marek zajmują sięEmilia Kasperczak (w zakresie działań MultiBanku) oraz Kinga Wojciechowska (w zakresie mBanku).
Mateusz Żelechowski– dotąd sprawujący funkcję rzecznika prasowego MultiBanku – awansował na stanowisko zastępcy dyrektora w Departamencie Promocji ds. Klientów Zamożnych i Przedsiębiorców w pionie detalicznym BRE (odpowiedzialnym za działania marketingowe mBanku i MultiBanku).
– Celem przeprowadzonych zmian organizacyjnych jest zapewnienie spójności działań PR w Grupie BRE Banku, stworzenie jednego centrum kompetencji w tym zakresie i zwiększenie możliwości efektywnego wsparcia linii biznesowych – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE, nadzorująca obszar PR w grupie.
Źródło: BRE Bank