Branża modowa coraz bardziej docenia kupujących w sieci. Sklepy internetowe oferujące najnowsze trendy wprowadzają nowe usługi ułatwiające zakupy. Największe marki odzieżowe korzystają już z systemu PayU do bezpiecznej obsługi transakcji zawieranych online. Od maja do tego grona dołączył sklep Intymna.pl
– internetowy lider w sprzedaży bielizny damskiej.
Spośród wszystkich branż to właśnie modowa odnotowała w minionym roku największy wzrost sprzedaży*. Coraz więcej firm z tego sektora podąża za nowoczesnymi trendami oferując sprzedaż w sieci. Dzięki wprowadzanym nowym metodom płatności, zakupy online są jeszcze prostsze i przyjemniejsze, a sprzedający odnotowują coraz większe zyski.
– Rosnąca liczba sklepów, które wdrażają nasz system świadczy o tym, że firmy coraz częściej doceniają pozytywny wpływ płatności internetowych na wzrosty obrotów – mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU S.A. – Obsługujemy największe marki modowe w Polsce i zauważamy ciągły wzrost zainteresowania zakupami odzieży w sieci – dodaje.
Z systemu płatności internetowych PayU z powodzeniem korzystają już w swoich wirtualnych odpowiednikach tak znane sklepy odzieżowe jak m.in.: House, Vistula, C&A, Big Star, Wólczanka. Od maja także internetowy sklep z bielizną Intymna.pl rozpoczął współpracę z PayU.
– Kilka lat temu kupowanie bielizny w sieci budziło obawy. Dzisiaj sprzedaż w naszym sklepie dynamicznie wzrasta, w związku z czym postanowiliśmy zaoferować naszym klientom nowe metody płatności przez PayU – mówi Dagmara Malczewska-Grzelak, Prezes Zarządu Intymna.pl Sp. z o.o..– W naszym sklepie można zafundować sobie wymarzoną bieliznę wykonując kilka kliknięć, zamiast nerwowo biegać po galeriach handlowych – dodaje.
Intymna.pl oferuje duży wybór zarówno bielizny damskiej, jak i męskiej oraz odzieży, obuwia, biżuterii i dodatków. Sklep powstał w 2001 r. i jest liderem sprzedaży bielizny damskiej przez Internet. W 2006 i 2007, 2010 roku został uznany za sklep nr 1 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money.pl oraz w Rankingu „Najlepsze Sklepy Internetowe Magazynu Internet 2006” w kategorii odzieżowej.
* Dane na podstawie raportu „Global Powers of Consumer Products 2012. Connecting the dots” firmy doradczej Deloitte.
Źródło: PayU