Link4 wystartował z początkiem maja z nową kampanią reklamową. Główny przekaz reklamy „Drużyna” dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia w Link4 w wygodny sposób. Klienci, którzy przeszli do Link4, zaoszczędzili średnio 345 zł w 10 minut.
Tym razem Link4 zdecydował się połączyć w reklamie argumenty racjonalne z elementami emocjonalnymi. Możliwość oszczędności przy zakupie polisy przedstawiona jest z wykorzystaniem „mowy motywacyjnej” trenera drużyny futbolu amerykańskiego.
Jestem przekonany, że nowa platforma komunikacyjna, wykorzystująca elementy emocjonalne, w której napięcie rośnie od początku do końca reklamy, będzie efektywnym krokiem w kierunku umacniania pozycji Link4 jako lidera rynku ubezpieczeń direct w Polsce – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Marketingu i członek zarządu Link4.
Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot Link4 został wyprodukowany przez Film Reaktor, a reżyserem jest Michał Sabliński. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (30 i 15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.
Źródło: Link4