Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie oraz Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne podpisały umowę na kompleksową obsługę public relations z Walk PR.
Walk PR odpowiada za relacje z mediami, pozycjonowanie ekspertów Nordea PTE oraz Nordea Polska TUnŻ, a także doradztwo w komunikacji zewnętrznej oraz działania w social media. Firma została wyłoniona w drodze przetargu. Za obsługę Klienta odpowiedzialna jest Ewa Pitera – Account Director w Walk PR.
– Obsługa towarzystw w zakresie public relations, oprócz wysokich kompetencji w zakresie relacji z mediami wymaga szerokiej znajomości rynku oraz specjalistycznej wiedzy ubezpieczeniowej. Są to oczekiwania, które postawiliśmy 5 agencjom, które zostały zaproszone do zorganizowanego przez nas przetargu. Walk PR spełnia je w najwyższym stopniu i z tego względu zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą – komentuje Wojciech Rabiej, członek zarządu Nordea PTE S.A.
– Współczesna dynamika obiegu informacji wymaga od ubezpieczycieli wzmożonej aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej. Współpraca z agencją Walk PR jest naturalnym następstwem dynamicznego rozwoju naszej firmy. Jestem przekonany że wspólnie będziemy jeszcze bardziej efektywnie pracować nad wizerunkiem Nordea PTE oraz Nordea Polska TUnŻ w Polsce – komentuje Maciej Berger, członek zarządu Nordea Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.
Źródło: Grupa Nordea