Powołane do życia w kwietniu ubiegłego roku przez GetBack Biuro Rzecznika Praw Dłużnika rozszerzyło swoją działalność. Od 1 marca uruchomiło bezpłatną infolinię, która udziela wsparcia w formie ogólnych porad prawnych wszystkim zadłużonym, także tym, którzy nie są klientami firmy. To kolejny krok, dzięki któremu GetBack wychodzi naprzeciw osobom borykającym się z problemem zadłużenia.
– Rośnie liczba osób, które mają problemy z regulowaniem swoich zobowiązań finansowych. Zdajemy sobie sprawę, że wielu dłużników unika myśli o spłacie długów wskutek niewiedzy, nieufności wobec wierzycieli i braku świadomości swoich praw – mówi Paweł Trybuchowski, wiceprezes GetBack. – Stąd nasza inicjatywa udostępnienia rzetelnej informacji wszystkim, którzy jej potrzebują.
Biuro Rzecznika Praw Dłużnika dotychczas służyło jedynie klientom GetBack, a jego rolą był szybki kontakt z odpowiednimi departamentami spółki i wyjaśnianie powstałych wątpliwości. Obecnie, przy zachowaniu dotychczasowego profilu działania, Biuro będzie udzielać ogólnych porad prawnych każdej zainteresowanej osobie. Pracownicy Biura postarają się odpowiedzieć na każde, nawet najtrudniejsze pytanie z zakresu szeroko pojętej problematyki zadłużenia, wyjaśnią niejasności i doradzą, jak korzystać ze swoich praw, aby sprostać obowiązkom.
Od 1 marca Biuro uruchomiło bezpłatną infolinię pod numerem 800 88 99 88 czynną w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Porady i konsultacje, których udzielają specjaliści z wykształceniem prawniczym są całkowicie darmowe. Nie jest przy tym wymagane przekazywanie konkretnych danych, związanych z danym przypadkiem.
Dodatkowo Biuro Rzecznika Praw Dłużnika w ramach świętowania swoich 1. urodzin zaprasza wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z porad dotyczących problematyki zadłużenia do Centrum Handlowego „Aleja Bielany” we Wrocławiu w sobotę 16.04.2016 w godzinach 12-18. Specjaliści będą bezpłatnie udzielać porad. Rodzice na czas rozmowy będą mogli powierzyć dzieci animatorom, którzy przygotowali dla nich atrakcje, a sami spokojnie skonsultować się ze specjalistami.
– Dewiza naszej firmy brzmi: „Z nami warto rozmawiać” i nie jest to pusty slogan. Rozszerzenie działalności Biura Rzecznika Praw Dłużnika jest tego dowodem. Jest to kolejny krok w wyznaczaniu najwyższych standardów działania kompetentnej i przyjaznej firmy doradczej, wychodzącej do każdego dłużnika z merytoryczną i wiarygodną informacją na temat przysługujących mu nie tylko obowiązków, ale i praw – wyjaśnia wiceprezes Trybuchowski.
