PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRUsain Bolt i czwórka polskich sportowców w nowej kampanii Visa

Usain Bolt i czwórka polskich sportowców w nowej kampanii Visa

Marketing i PR 16.03.2012 (07:01)

W rozpoczynającej się w tym tygodniu nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Visa Europe – na „ostatniej prostej” przed Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi London 2012 – występuje Usain Bolt, a wraz z nim także czworo znakomitych polskich sportowców, członków Team Visa.

Kampania będzie się toczyć w całej Europie; w Polsce spot telewizyjny będzie wyemitowany po raz pierwszy w sobotę 17 marca br. w wersji 90-sekundowej w telewizji Polsat w trakcie filmu „Czerwony Kapturek – prawdziwa historia”. Pływaczka Otylia Jędrzejczak, olimpijska i paraolimpijska tenisistka stołowa Natalia Partyka, płotkarz Marek Plawgo oraz tyczkarz Paweł Wojciechowski ukazują się w spocie w grupie koleżanek i kolegów z Team Visa – zespołu dwudziestu czołowych zawodników europejskich z dziewięciu krajów, których organizacja Visa wspiera w staraniach o udział w Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich London 2012.

Dla Usaina Bolta to pierwszy występ w roli Ambasadora Innowacyjności organizacji Visa Europe, wspierającego jej program innowacji płatniczych. Igrzyska Olimpijskie London 2012 stanowią dla organizacji Visa wyjątkową okazję do przedstawienia jej najnowszych rozwiązań płatniczych: w trakcie Igrzysk konsumenci będą mogli po raz pierwszy całkowicie „zapomnieć” o gotówce i dokonywać wszystkich płatności w sposób zbliżeniowy – z użyciem kart zbliżeniowych lub telefonów komórkowych działających w technologii łączności bliskiego zasięgu (ang. NFC). Visa Europe nie tylko zademonstruje swoje najnowsze rozwiązania technologiczne, ale także uruchomi odpowiednią infrastrukturę płatniczą w całym Londynie, w tym na obiektach olimpijskich i paraolimpijskich.


 
„To super, że mogłam razem z innymi sportowcami z Team Visa pracować w Londynie nad kampanią reklamową” – powiedziała mistrzyni olimpijska i trzykrotna rekordzistka świata, Otylia Jędrzejczak. „Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc Visa Europe w opowiedzeniu jej olimpijskiej i paraolimpijskiej historii. Częścią tego była bardzo ciekawa praca w Londynie z innymi sportowcami z Team Visa” – stwierdziła Natalia Partyka, zdobywczyni dwóch złotych i dwóch srebrnych medali paraolimpijskich oraz uczestniczka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 r. 

„Udział w kręceniu w Londynie zdjęć do filmu reklamowego Visa, wraz z innymi członkami Team Visa, był bardzo ciekawym doświadczeniem. Cieszę się, że uczestnicząc w nim mogłem podziękować Visa Europe za wsparcie w przygotowaniach do najważniejszego w mojej karierze startu olimpijskiego” – skomentował swój udział w reklamie Marek Plawgo, rekordzista Polski oraz medalista mistrzostw Europy i świata. „Wspólna praca w Londynie z innymi sportowcami z Team Visa to było dla mnie coś zupełnie nowego – trochę tak, jak zdobycie tytułu mistrza świata w lecie” – dodał Paweł Wojciechowski, zdobywca złotego medalu w skoku o tyczce podczas lekkoatletycznych mistrzostw świata rozegranych w 2011 r. w Daegu w Południowej Korei.

Mariano Dima, wiceprezes wykonawczy Visa Europe ds. Marketingu, powiedział: „Zawodnicy z całej Europy są w centrum naszych zainteresowań i dlatego im bliżej do Igrzysk Olimpijskich London 2012, tym bardziej cieszymy się, że ich czołówkę, którą z dumą określamy mianem Team Visa, możemy przedstawić w naszym spocie u boku samego Usaina Bolta.

Usain Bolt jest uosobieniem szybkości, płynności i skuteczności i wie jak zwyciężać także na najważniejszej imprezie sportowej. Również dla Visa Europe, Igrzyska Olimpijskie London 2012 będą okazją do pokazania naszych najnowszych rozwiązań płatniczych – związanych np. z płatnościami zbliżeniowymi i mobilnymi – dzięki którym użytkownicy kart będą mogli korzystać z bezpiecznej, niezawodnej i szybko działającej infrastruktury w trakcie Igrzysk i po ich ukończeniu. W tym kontekście Usain Bolt pasuje do nas idealnie”.

Ambasador Innowacji Visa Europe, Usain Bolt, powiedział: „Igrzyska Olimpijskie London 2012 to największa arena sportowa świata. Będzie mi na niej przyświecał jeden jedyny cel: obronić moje tytuły olimpijskie. Markę Visa znają wszyscy i wszyscy jej ufają, a płatności Visa stają się coraz łatwiejsze i coraz szybsze – jest więc to dla mnie zupełnie naturalne, że współpracuję z tą właśnie organizacją”.

Spot kampanii „Płać szybciej z Visa”, mający za tło muzyczne utwór „Hundred Mile High City” brytyjskiej grupy Ocean Colour Scene, pokazuje Usaina Bolta po przylocie na lotnisko w Londynie, kiedy stoi on przy stanowisku odbioru bagażu i nie bardzo wie, gdzie znajduje się jego walizka. Jest oczywiste, że dokądś się spieszy; nie bardzo wiemy natomiast, dlaczego ktoś, kto wygląda na zwykłego pasażera wyzywa go na pojedynek „kto szybszy”. Oglądamy następnie Bolta i tamtego człowieka, jak biegną po Londynie mając do pomocy jedynie Visa – co zresztą w zupełności im wystarcza. Korzystając z usług Visa – płatności mobilnych, zbliżeniowych i tradycyjnych płatności kartą – Usain Bolt zmienia się z elegancko ubranego podróżnego w gotowego do biegu zawodnika, podczas gdy jego konkurent kupuje elegancką marynarkę z krawatem. 

W różnych miejscach stolicy Wielkiej Brytanii ukazują się w spocie zawodnicy Team Visa, którzy przyglądają się Usainowi Boltowi w jego biegu przez londyńskie City, wśród nich jadący londyńskim autobusem Natalia Partyka i Marek Plawgo oraz po chwili, siedzący u fryzjera: Otylia Jędrzejczak i Paweł Wojciechowski.

W końcówce biegu obaj konkurenci docierają do Stadionu Olimpijskiego. W momencie, gdy Usain Bolt przybiera ostateczną pozycję do startu i pada strzał, kamera odjeżdża pokazując widok Stadionu Olimpijskiego London 2012 z lotu ptaka. Spot kończy się słowami „Zbliżeniowo, mobilnie, online – teraz płać szybciej z Visa”, podkreślającymi szybkość i łatwość korzystania z nowych sposobów płatności Visa.

Minutowy film pokazujący Usaina Bolta, który ćwiczy grę w piłkę nożną w przerwie nagrywania spotu reklamowego można obejrzeć tutaj.

Źródło: Visa Europe

marketing reklama sport visa 2012-03-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: marketing reklama sport visa

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców