PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBanki spółdzielczeNowa strona internetowa Banku Spółdzielczego w Limanowej

Banki spółdzielcze

Nowa strona internetowa Banku Spółdzielczego w Limanowej

Banki spółdzielcze 06.03.2012 (13:21)
Bankowość internetowa Banki spółdzielcze

Po trzech latach funkcjonowania dotychczasowego serwisu internetowego Banku Spółdzielczego w Limanowej przyszedł czas na bilans i ocenę, jakie elementy tej strony są użyteczne dla klienta, a jakie wymagają zmian i ulepszeń. Efektem tych podsumowań jest powstanie nowej strony www banku, która dzięki przejrzystej formie będzie lepiej spełniać oczekiwania i potrzeby użytkowników.

Prostota i przejrzystość

Użytkownik wchodząc na stronę www banku nie może czuć się zagubiony oraz przytłoczony nadmiarem informacji – taki kluczowy niosek został wysunięty po przeprowadzeniu badań użyteczności poprzedniej strony banku. Dlatego w nowym serwisie strona główna została maksymalnie uproszczona i zaprojektowana tak, żeby klient łatwo się na niej odnalazł.

Górne menu w sposób czytelny organizuje całość serwisu. Menu nawigacyjne nad logiem banku pozwala szybko przenieść się do innych, równie ważnych jak strona główna, elementów serwisu (SKO czy Dom Maklerski). Menu w lewym górnym rogu umożliwia szybkie odnalezienie aktualności oraz informacji o placówkach banku. Natomiast znajdujące się poniżej menu główne w sposób wyraźny różnicuje treści przygotowane dla różnych użytkowników – klient indywidualny, firma, gospodarstwo. Po kliknięciu w jeden z tych elementów pojawia się menu produktowe, które przedstawia całą paletę produktów i usług bankowych dostosowanych do danego profilu klienta.

W ten sposób strona główna całościowo i w prosty sposób organizuje poszczególne części serwisu tak, by użytkownik mógł jak najłatwiej trafić na ścieżkę dotarcia do poszukiwanych informacji. Dodatkowo pierwszy widok nie jest przeładowany treściami, dzięki czemu strona główna zyskuje na czytelności i przejrzystości. Tak przemyślane rozwiązania skracają i ułatwiają „wędrowanie” po serwisie.

 

Estetyka i funkcjonalność

Odświeżenie serwisu www banku miało też uatrakcyjnić go od strony wizualnej. Jednak w nowym serwisie każdy zastosowany kolor i użyte zdjęcie nie są przypadkowe, lecz przemyślane i użyte w konkretnym celu. Fotografie obok uatrakcyjniania odbioru poszczególnych podstron mają też za zadanie ilustrować opisy produktów i usług. Dodatkowo użytkownik na różnych etapach prezentacji produktu zawsze widzi go „w towarzystwie” tego samego zdjęcia, przez co już wzrokowo łatwej odnajduje się na stronie. Obok tego kolorystyka zastosowana na stronie www jest analogiczna do tej wykorzystywanej w innych materiałach banku. Zielony kolor pojawia się najczęściej w elementach nawigacyjnych, natomiast pomarańczowy dotyczy najważniejszych treści i akcji, jakie ma wykonać użytkownik serwisu.

Nowa strona www Banku Spółdzielczego w Limanowej podąża też za trendami, które można obserwować w serwisach internetowych największych banków komercyjnych. Wypływa to z faktu, że użytkownik przyzwyczajony do stosowanego tam nazewnictwa i sposobu organizacji treści łatwiej odnajdzie się na stronie, która będzie zbudowana w podobny sposób. Dlatego na przykład w nowym serwisie banku powszechnie stosowane nazewnictwo „Klient Indywidualny” zastąpiło dotychczas stosowaną nazwę „Bank dla mnie”, a poszczególne produkty i usługi zostały przedstawione w oparciu o schemat prezentowania ich na stronach innych banków.

 
Przydatne udogodnienia

Nowy serwis został wzbogacony o kilka elementów, które udogadniają klientowi poruszanie się po stronie, a także ułatwiają mu kontakt z bankiem. Możliwość powiększania wielkości czcionki to pierwsza propozycja, która jest ukłonem w stronę osób starszych i ludzi mających problemy ze wzrokiem. Dzięki tej funkcjonalności każdy użytkownik może wczytywać się w treści zamieszczone na stronie w dogodny dla siebie sposób.

Przycisk logowania do bankowości internetowej został ulokowany zgodnie ze standardami jego obecności w serwisach banków komercyjnych – w prawym górnym rogu – tak, by każdy mógł go szybko odnaleźć. Z kolei przejścia i powroty do odpowiednich podstron ułatwia obecność bocznego menu oraz nowość – dolna stopka, która zawiera mapę całej strony i inne kluczowe informacje. Dzięki niej, nawet gdy klient przewinie stronę w dół, nie musi wracać do górnego menu, żeby przemieścić się po serwisie lub skorzystać z opcji wyszukiwania.

Podobnie informacje kontaktowe zostały wyeksponowane w nowy sposób – w prawej części serwisu – tak, by były zawsze dobrze widoczne i stale obecne w jednym miejscu. Kontakt z bankiem ma również ułatwiać formularz kontaktowy dla klientów. Użytkownik po wypełnieniu go może być pewien, że w ciągu 48h oddzwoni do niego pracownik banku, z którym będzie mógł porozmawiać na interesujący go temat.
 

Łatwa droga do informacji

Obecna strona www lepiej eksponuje niektóre części serwisu, których odnalezienie w poprzednim serwisie mogło przysparzać użytkownikowi problemów. Nowa strona www banku już na poziomie strony głównej prezentuje w górnym menu działy Dla Udziałowców, Dom Maklerski oraz SKO tak, by dotarcie do tych podserwisów było proste i szybkie. Dzięki temu użytkownik zainteresowany tymi treściami nie musi błądzić po stronie w ich poszukiwaniu i może łatwo je odnaleźć.

Budowa nowego serwisu skraca czas dotarcia do najważniejszych informacji. Kierując się badaniami użyteczności stron www, Bank przebudował swoją stronę tak, żeby ścieżka dotarcia użytkownika do najistotniejszych informacji składała się z maksymalnie 4 kliknięć na stronie. W ten sposób czytelność i łatwa organizacja strony www przekładają się na jej atrakcyjność i użyteczność dla klienta banku.

Źródło: Bank Spółdzielczy w Limanowej

banki spółdzielcze bankowość internetowa 2012-03-06
Redakcja PRNews.pl
Tagi: banki spółdzielcze bankowość internetowa

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek

Grzegorz Kondek Dyrektor ds. Marketingu i PR…

Mateusz Czerniawski

Mateusz Czerniawski

Marketing Manager – Vestor Dom Maklerski Posiada…

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców