PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaOsobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

Osobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

Ubezpieczenia 27.01.2012 (12:42)

29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia zostanie wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpieczyciela. Proama rozpocznie od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Dwa najważniejsze elementy, jakie zamierza zaproponować polskim kierowcom Proama, które odróżnią ofertę Proama od konkurencji to Osobisty Doradca dla osób kupujących przez internet i telefon oraz 70% zniżki na Bonus Malus dla bezpiecznie jeżdżących kierowców.

Proama od początku działalności w Polsce będzie funkcjonowała w modelu wielokanałowym: przez internet, telefon, multiagencje. Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie bancassurance.

Osobisty Doradca przez internet i telefon

Nowym rozwiązaniem na polskim rynku jest wprowadzenie przez Proama dedykowanego Osobistego Doradcy dla klientów, którzy wybiorą zakup polisy przez internet lub telefon.

– Wiemy, że niezależnie od sposobu zakupu ubezpieczenia, ważna jest pomoc specjalisty i wysoka jakość obsługi, dlatego w Proama każdy klient, który zdecyduje się na zakup polisy przez internet lub telefon, będzie miał dedykowanego Osobistego Doradcę, który będzie wspierał go nie tylko w procesie zakupu, ale również w trakcie trwania ubezpieczenia – mówi Robert Sokołowski, Dyrektor Generalny Proama.

Osobisty Doradca będzie pełnił taką samą funkcję jak agent, co oznacza, że pomoże dobrać ofertę dostosowaną do potrzeb klienta i będzie do dyspozycji klienta w czasie trwania ubezpieczenia. Klient będzie mógł się z skontaktować z doradcą poprzez e-mail oraz dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta. Doradca będzie również przypominał Klientowi o upływie ważności polisy.

Jak wynika z badań, przeprowadzonych przez Proama, bezosobowa infolinia stwarza klientom problemy, dlatego wolą kontakt z konkretnym doradcą, którego imię i nazwisko znają i który zna ich.

– Każdy człowiek nie chce być anonimowy. Osobisty Doradca wie, że to ja dzwonię i jak powie, „Dzień Dobry Panie Janku”, to wiadomo, że mnie kojarzy – twierdzi jeden z respondentów Proama.

Agent bez papierów

W związku z tym, że zgodnie z badaniami tylko 15% klientów jest zainteresowana kupowaniem ubezpieczeń przez kanały zdalne, takie jak internet, telefon, a aż 40 % polskich kierowców kupuje ubezpieczenia przez agenta, jednym z kanałów sprzedaży – od początku działalności – będzie współpraca z multiagencjami.

W celu usprawnienia procesu obsługi klienta przez agentów, Proama wdrożyła system informatyczny, eliminujący obieg papierowych dokumentów we współpracy z agentami. Dzięki temu o połowę zostanie skrócony czas, potrzebny do wystawienia polisy, a agenci nie będą musieli prowadzić papierowego archiwum, gdyż będą mieli dostęp do polis swoich klientów on-line.

70% dla dobrych kierowców

Proama stawia na bezpiecznych, jeżdżących  bezszkodowo kierowców, dlatego Ci, którzy mają 60 % zniżki Bonus Malus, otrzymają w Proama aż 70% zniżki na AC i OC.

– W Polsce ok. 60% osób ubezpieczających się w zakresie AC komunikacyjnego korzysta z maksymalnej zniżki Bonus Malus 60% – stwierdza Robert Sokołowski. – Te osoby powodują zaledwie  48% wypadków.
Proama badała oczekiwania kierowców i aż 87% badanych uważa za atrakcyjne lub bardzo atrakcyjne zwiększenie zniżki z 60% do 70% na OC i AC. Szczególnie, że Bonus Malus zwiększony o 10% przekłada się na obniżenie składki o 25%.

Proama rozpoczyna działalność od ubezpieczeń komunikacyjnych, ale obudowanych w pełny wachlarz produktów dodatkowych. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej (OC) sprzedawane będzie w pakiecie z Assistance Wypadkowym, zapewniającym pomoc assistance przez 24 godziny na dobę. Ubezpieczenie Autocasco (AC)AC oferowane będzie w pakiecie z OC, Assistance Wypadkowym i Zieloną Kartą.

Celem Proama jest przygotowanie ubezpieczenia jak najlepiej dopasowanego do potrzeb klienta. Już na etapie kupowania polisy w Proama można wybrać sposób likwidacji ewentualnej szkody: w ASO, w innym warsztacie samochodowym, wybranym przez klienta, poprzez wycenę (kosztorys). Kupując przez stronę internetową, Klient otrzymuje przejrzyste zestawienie dostępnych pakietów i może wybrać ten, który jest dla niego najodpowiedniejszy.

– Wiemy, że polscy klienci coraz częściej są zainteresowani dodatkową ochroną. W Proama proponujemy im produkty, które chronią nie tylko w ruchu drogowym, ale także pozwalają rozwiązać inne trudne sytuacje życiowe – dodaje R. Sokołowski. – Dlatego poza tradycyjnymi produktami zaproponujemy klientom nowe rozwiązania NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej.

Źródło: Proama

ac oc promocja reklama ubezpieczenia 2012-01-27
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ac oc promocja reklama ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Who is who

Marcin Jaworski

Marcin Jaworski

Menedżer ds. komunikacji i analiz. Rzecznik prasowy.…

Damian Ziąber

Damian Ziąber

Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją…

Wojciech Sury

Wojciech Sury

Dyrektor PR i Rzecznik Prasowy, Grupa Getin…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców