PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaOsobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

Osobisty Doradca i 70% w Bonus Malus

Ubezpieczenia 27.01.2012 (12:42)

29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia zostanie wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpieczyciela. Proama rozpocznie od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Dwa najważniejsze elementy, jakie zamierza zaproponować polskim kierowcom Proama, które odróżnią ofertę Proama od konkurencji to Osobisty Doradca dla osób kupujących przez internet i telefon oraz 70% zniżki na Bonus Malus dla bezpiecznie jeżdżących kierowców.

Proama od początku działalności w Polsce będzie funkcjonowała w modelu wielokanałowym: przez internet, telefon, multiagencje. Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie bancassurance.

Osobisty Doradca przez internet i telefon

Nowym rozwiązaniem na polskim rynku jest wprowadzenie przez Proama dedykowanego Osobistego Doradcy dla klientów, którzy wybiorą zakup polisy przez internet lub telefon.

– Wiemy, że niezależnie od sposobu zakupu ubezpieczenia, ważna jest pomoc specjalisty i wysoka jakość obsługi, dlatego w Proama każdy klient, który zdecyduje się na zakup polisy przez internet lub telefon, będzie miał dedykowanego Osobistego Doradcę, który będzie wspierał go nie tylko w procesie zakupu, ale również w trakcie trwania ubezpieczenia – mówi Robert Sokołowski, Dyrektor Generalny Proama.

Osobisty Doradca będzie pełnił taką samą funkcję jak agent, co oznacza, że pomoże dobrać ofertę dostosowaną do potrzeb klienta i będzie do dyspozycji klienta w czasie trwania ubezpieczenia. Klient będzie mógł się z skontaktować z doradcą poprzez e-mail oraz dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta. Doradca będzie również przypominał Klientowi o upływie ważności polisy.

Jak wynika z badań, przeprowadzonych przez Proama, bezosobowa infolinia stwarza klientom problemy, dlatego wolą kontakt z konkretnym doradcą, którego imię i nazwisko znają i który zna ich.

– Każdy człowiek nie chce być anonimowy. Osobisty Doradca wie, że to ja dzwonię i jak powie, „Dzień Dobry Panie Janku”, to wiadomo, że mnie kojarzy – twierdzi jeden z respondentów Proama.

Agent bez papierów

W związku z tym, że zgodnie z badaniami tylko 15% klientów jest zainteresowana kupowaniem ubezpieczeń przez kanały zdalne, takie jak internet, telefon, a aż 40 % polskich kierowców kupuje ubezpieczenia przez agenta, jednym z kanałów sprzedaży – od początku działalności – będzie współpraca z multiagencjami.

W celu usprawnienia procesu obsługi klienta przez agentów, Proama wdrożyła system informatyczny, eliminujący obieg papierowych dokumentów we współpracy z agentami. Dzięki temu o połowę zostanie skrócony czas, potrzebny do wystawienia polisy, a agenci nie będą musieli prowadzić papierowego archiwum, gdyż będą mieli dostęp do polis swoich klientów on-line.

70% dla dobrych kierowców

Proama stawia na bezpiecznych, jeżdżących  bezszkodowo kierowców, dlatego Ci, którzy mają 60 % zniżki Bonus Malus, otrzymają w Proama aż 70% zniżki na AC i OC.

– W Polsce ok. 60% osób ubezpieczających się w zakresie AC komunikacyjnego korzysta z maksymalnej zniżki Bonus Malus 60% – stwierdza Robert Sokołowski. – Te osoby powodują zaledwie  48% wypadków.
Proama badała oczekiwania kierowców i aż 87% badanych uważa za atrakcyjne lub bardzo atrakcyjne zwiększenie zniżki z 60% do 70% na OC i AC. Szczególnie, że Bonus Malus zwiększony o 10% przekłada się na obniżenie składki o 25%.

Proama rozpoczyna działalność od ubezpieczeń komunikacyjnych, ale obudowanych w pełny wachlarz produktów dodatkowych. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej (OC) sprzedawane będzie w pakiecie z Assistance Wypadkowym, zapewniającym pomoc assistance przez 24 godziny na dobę. Ubezpieczenie Autocasco (AC)AC oferowane będzie w pakiecie z OC, Assistance Wypadkowym i Zieloną Kartą.

Celem Proama jest przygotowanie ubezpieczenia jak najlepiej dopasowanego do potrzeb klienta. Już na etapie kupowania polisy w Proama można wybrać sposób likwidacji ewentualnej szkody: w ASO, w innym warsztacie samochodowym, wybranym przez klienta, poprzez wycenę (kosztorys). Kupując przez stronę internetową, Klient otrzymuje przejrzyste zestawienie dostępnych pakietów i może wybrać ten, który jest dla niego najodpowiedniejszy.

– Wiemy, że polscy klienci coraz częściej są zainteresowani dodatkową ochroną. W Proama proponujemy im produkty, które chronią nie tylko w ruchu drogowym, ale także pozwalają rozwiązać inne trudne sytuacje życiowe – dodaje R. Sokołowski. – Dlatego poza tradycyjnymi produktami zaproponujemy klientom nowe rozwiązania NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej.

Źródło: Proama

ac oc promocja reklama ubezpieczenia 2012-01-27
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ac oc promocja reklama ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Magdalena Załubska-Król

Magdalena Załubska-Król

Financial Services Lead, Hill and Knowlton Strategies…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

Krzysztof Polończyk

Krzysztof Polończyk

Krzysztof Polończyk  Polończyk Krzysztof – prezes zarządu…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców