PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRKarta „my coffeeheaven” uznana za najlepszą kartą lojalnościową

Karta „my coffeeheaven” uznana za najlepszą kartą lojalnościową

Marketing i PR 12.12.2011 (12:03)
Karty

Karta lojalnościowa „my coffeeheaven” – unikalne i nowatorskie rozwiązanie w branży kawowej, zwyciężyła w prestiżowym konkursie na „Najlepszą lojalnościową kartę 2011 roku”. Uruchomiony pod koniec września br. program lojalnościowy „my coffeeheaven” cieszy się stale rosnącym uznaniem klientów, teraz zyskał także uznanie ekspertów z branży.

Konkurs na Najlepszą polską kartę 2011 roku miał miejsce już po raz czwarty i jak co roku towarzyszył konferencji Central European Electronic Card. Organizatorem konferencji jest Medien Service we współpracy ze Związkiem Banków Polskich, a honorowy patronat nad nią objęła Rada Wydawców Kart Bankowych. Intencją konkursu jest przede wszystkim popularyzacja kart plastikowych, nie tylko jako wygodnych instrumentów płatniczych, ale przede wszystkim jako kart lojalnościowych, dzięki którym można skutecznie budować i rozwijać więzi z klientami.

Wręczenie nagród odbyło się 30 listopada podczas uroczystej Polskiej Kartowej Gali, skupiającej najważniejsze osoby tworzące polski rynek kartowy. Karty zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z branżowych profesjonalistów.

Tegoroczny konkurs podzielony był na siedem kategorii:

  • Najładniejsza polska karta 2011 roku (nowa kategoria)
  • Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku
  • Najlepsza medyczna karta 2011 roku (nowa kategoria)
  • Najbardziej innowacyjna karta 2011 roku
  • Najlepsze kartowe IT 2011 roku
  • Karta dla Polski na 2012 rok
  • Karta XX-lecia (kategoria specjalna na XX lecie polskiego rynku kartowego)

Każda z firm uczestniczących w konkursie mogła zgłosić do niego 3 karty, wydane w okresie od 1 listopada 2010 do 31 października 2011, które zarówno przez nią jak i jej klientów zostały uznane za najbardziej atrakcyjne. Debiutująca w konkursie karta lojalnościowa my coffeeheaven zwyciężyła w kategorii „Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku”.

„Tak wysoka ocena sędziów jest dla nas zarówno wielkim wyróżnieniem, jak i prawdziwą zachętą do dalszej wytężonej pracy.” – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska. „coffeeheaven jest marką, która w centrum swojej uwagi stawia klienta, jego opinie, potrzeby, oczekiwania są dla firmy niezwykle istotne, zatem do rozwoju większości inicjatyw aktywnie włączamy klientów, angażując ich w różne programy eksperymentalne i badawcze. Podczas kilkuletnich prac nad programem lojalnościowym staraliśmy się uwzględnić każdy szczegół, który mógłby być istotny z punktu widzenia naszych Klientów, poczynając od jego funcjonalności, oferty a na wizualnej stronie karty kończąc. Zależało nam na stworzeniu programu „uszytego na miarę”, z którym nasi klienci będą się w pełni identyfikowali, dlatego zaprosiliśmy ich do aktywnego uczestnictwa w jego tworzeniu, podczas którego naszym nadrzędnym pytaniem było znalezienie odpowiedzi na pytanie: „Jaki program odpowiadać będzie klientom i potencjalnym klientom coffeeheaven?”. Nasze podejście w wyjątkowy sposób wyrażające zrozumienie i szacunek dla ich potrzeb sprawiło, że stworzyliśmy kartę, która nie tylko cieszy się zainteresowaniem i uznaniem Klientów, ale także jest doceniana przez profesjonalistów z branży. Program bowiem oferuje bonusy za każdą wydaną złotówkę, a wykorzystanie punktów jest proste i nie ograniczone katalogami, czy „wyjątkami” – klient może swoje punkty wymieniać na wszystko, na co ma ochotę z naszej oferty” – komentuje Dorota Szczerbicka.

Karta my coffeeheaven wzięła udział w dwóch kategoriach konkursowych: Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku i Najładniejsza polska karta 2011 roku. Dlaczego właśnie taki wybór? Jak tłumaczy Daniel Alavi, loyalty brand marketing coordinator , który nadzorował wdrożenie programu my coffeeheaven – zadecydowały o tym dwa główne czynniki:

„Po pierwsze: sam wizerunek kart jest unikatowy. Są one wizytówką firmy, jej stylu i atmosfery. Występują w trzech różnych, nowoczesnych wersjach graficznych, które wyrażają wpisane w filozofię firmy dopasowanie do różnych grup klientów, potrzeb i okazji. W zależości od tego z jaką grupą klient się najlepiej identyfikuje ma do wyboru kartę Biznes, Spotkanie i Chwila Relaksu. Projekt karty został dopracowany w najdrobniejszyc h szczegółach i spotkał się z najwyższym uznaniem ze strony naszych gości, stwierdziliśmy więc, że moze zyskać aprobatę profesjonalngo jury i zgłosiliśmy ją także do kategorii konkursowej ‘Najładniejsza polska karta 2011 roku’” – tłumaczy Daniel Alavi. „Po drugie: my coffeeheaven to jedyny na polskim rynku tak innowacyjny i zaawansowany program lojalnościowy w branży gastronomicznej. Klienci aktywnie uczestniczyli w jego tworzeniu, dzięki czemu precyzyjnie odpowiada on na ich potrzeby. Stąd udział w kategorii konkursowej ‘Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku.’” – kończy Daniel Alavi.

Zasady programu my coffeeheaven są bardzo proste. Klienci zdobywają punkty za każdą wydaną złotówkę w coffeeheaven oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty z oferty naszych kawiarni. To pierwszy program z branży gastronomicznej na rynku, który premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu. Dodatkowo, dzięki rejestracji karty online, zyskuje się jeszcze więcej korzyści, m.in. prezenty w postaci dodatkowych punktów czy możliwość przeniesienia punktów z karty na nową w przypadku jej zagubienia.

Wszystko to sprawia, ze my coffeeheaven jest pierwszym tak kompleksowym, przejrzystym i jednocześnie wygodnym dla Klienta programem w branży. Teraz jego wyjątkowe cechy zostały potwierdzone także przez wyróżnienie ekspertów – karta „my coffeeheaven – Najlepszą Kartą Lojalnościową Roku 2011”.

Źródło: coffeeheaven

karta płatności programy lojalnościowe 2011-12-12
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karta płatności programy lojalnościowe

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców