Raiffeisen Polbank wraca na rynek reklamowy ze swoim sztandarowym produktem – Wymarzonym Kontem Osobistym. Celem działań mediowych jest promocja produktu i pokazanie, że świetne warunki na koncie wcale nie muszą – jak to zwykle bywa z przyjemnymi rzeczami – kiedyś się kończyć, ale mogą cieszyć bez przerwy.
Przypomnijmy, że oferta Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku została stworzona w oparciu o ideę obowiązujących stale benefitów. Klienci otrzymują rachunek z bogatym pakietem dodatkowych usług za 0 zł i z gwarancją tego, że warunki te nigdy się nie zmienią. Dodatkowo każda złotówka na koncie jest oprocentowana. Oferta nie stanowi przy tym promocji dla określonej kwoty lub okresu – obowiązuje bez żadnych limitów czasowych i kwotowych, a skorzystać z niej mogą zarówno nowi, jak i obecni klienci banku. Takie podejście – wynikające z lojalności wobec klientów – jest unikalne na rynku i wyraźnie odróżnia bank od konkurencji.
Idea kreatywna, wokół której zbudowano przekaz reklamowy, wprost nawiązuje do konstrukcji produktu. Odbiorca dowiaduje się więc tego, że dobre warunki na koncie wcale nie muszą się kiedyś kończyć. Choć gdzie indziej szybko się zmieniają, to w Raiffeisen Polbanku pozostają na zawsze niezmienne, a jednocześnie atrakcyjne – na co bank daje gwarancję. Akcja spotu reklamowego rozgrywa się na stoku narciarskim. Jeden z narciarzy spada z orczyka, co symbolizuje koniec atrakcyjnych warunków prowadzenia konta w jego banku. Tymczasem klienci Raiffeisen Polbanku mogą w nieskończoność korzystać z wygodnego krzesełka i cieszyć się jazdą bez żadnych obaw o to, że dobre warunki kiedyś im się skończą. Tak samo jest z Wymarzonym Kontem Osobistym – warunki jego prowadzenia są bardzo korzystne i nigdy nie ulegną zmianie. W nowym spocie ponownie występuje aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.
„Poprzednia kampania reklamowa doskonale spełniła swoje zadanie, wspierając bijącą rekordy sprzedaż naszego flagowego produktu. Postanowiliśmy pozostać zarówno przy czytelnej dla odbiorców platformie komunikacyjnej, jak i przy pozytywnie odbieranej przez klientów osobie Pawła Orleańskiego. Akcję osadziliśmy w zimowym anturażu i ponownie w symboliczny sposób podkreśliliśmy wyjątkową atrakcyjność naszej oferty na tle reszty rynku. Zakładamy, że zintegrowanie kanałów komunikacji i silny, jednoznaczny przekaz, skupiony wokół unikalnych benefitów promowanego produktu, również tym razem pozwolą na efektywne dotarcie do grupy docelowej. Chcemy uświadomić klientom fakt, że w Raiffeisen Polbanku – w odróżnieniu od innych instytucji finansowych – mogą liczyć na niezmiennie atrakcyjną, wiarygodną ofertę, lojalne i partnerskie traktowanie oraz wygodę w korzystaniu z produktów bankowych” – mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor ds. Marketingu w Raiffeisen Polbanku.
Kampania telewizyjna potrwa siedem tygodni. Spoty będzie można obejrzeć zarówno w ogólnopolskich kanałach, jak i w stacjach tematycznych. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą działania w Internecie oraz przełożenie idei kreatywnej kampanii na inne nośniki – witryny w oddziałach banku, radio i materiały BTL.
Koncept kreatywny na kampanię oraz kreacje ATL, BTL i digital stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Reżyserem spotu jest Łukasz Kośmicki. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom. Spot reklamowy można zobaczyć na kanale YouTube prowadzonym przez Raiffeisen Polbank – pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=AU1wrC-l_fM.