Od listopada w kawiarniach sieci W Biegu Café w całej Polsce za kawę można płacić dosłownie
w biegu! W jaki sposób? Wystarczy wybrać z oferty ulubioną kawę, zbliżyć swoją kartę MasterCard PayPass lub Maestro® PayPass™ do terminala i gotowe.
Wszechobecny pośpiech, brak czasu, wczesne wstawanie, a nawet korki sprawiają, że czasem nie mamy chwili na wypicie filiżanki rozgrzewającego i pobudzającego espresso. Naprzeciw naszym codziennym bolączkom wychodzi W Biegu Café. Kawiarnia, która zadbała zarówno o bogactwo swojej oferty kawowej, jak i o komfort klientów, wdrażając bezpieczną i wygodną technologię zbliżeniową. Dzięki niej, każdy smakosz świeżo parzonej kawy, będzie miał jeszcze więcej czasu na delektowanie się jej smakiem.
Technologia MasterCard PayPass pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana kodem PIN. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.
Sieć kawiarni W Biegu Café, powstała w 2005 roku. Obecnie posiada 12 kawiarni zlokalizowanych w 4 miastach Polski. Kawiarnie w swojej ofercie posiadają zarówno szereg rozmaitych gatunków kaw, jak i wiele innych produktów tj.: desery, ciasta, makarony, dania lunchowe oraz wino i piwo.
– Wdrożenie technologii zbliżeniowej w kawiarniach W Biegu Café jest dla nas kolejnym bardzo ważnym krokiem w kierunku popularyzacji płatności zbliżeniowych. Dzięki niej, wszyscy zabiegani klienci będą mogli cieszyć się z łatwego i szybkiego płacenia za każdy wybrany produkt w kawiarniach W Biegu Café.– mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji MasterCard Polska.
– Polskie e Płatności każdego miesiąca powiększają sieć terminali z funkcją zbliżeniową o kilkaset sztuk, oferujemy je wszystkim swoim Akceptantom. Uważany, że masowa dostęność szybkich zakupów przy użyciu kart bezstykowych to najlepszy sposób popularyzacji płatności bezgotówkowych. – mówi Renata Gawkowska, szefowa marketingu Polskich ePłatności.
Źródło: MasterCard