PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PROstatnie dni na zgłoszenia do Złotych Orłów 2011

Ostatnie dni na zgłoszenia do Złotych Orłów 2011

Marketing i PR 07.11.2011 (06:51)

10 listopada 2011 r. upływa termin składania zgłoszeń do tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Złote Orły. Jego finał odbędzie 12 grudnia 2011 r.

Tegoroczny konkurs po raz pierwszy w swojej 14-letniej historii będzie rozgrywał się aż w 4 kategoriach. Do już istniejących – reklama, interactive, design – dołączyła nowa: marketing.

Zmiany dotyczą także kategorii reklama – została ona poszerzona o 2 dodatkowe działy: media i społeczeństwo. W dziale media będą nagradzane osiągnięcia w dziedzinie planowania i zakupu mediów. Dział społeczeństwo zarezerwowany jest dla kampanii społecznych, politycznych, kulturalnych, promujących regiony, miejsca i instytucje pozarządowe.

Piotr Łysak, przewodniczący tegorocznego Jury Złotych Orłów, a jednocześnie prezes polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) oraz dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson, komentując nowy wymiar konkursu podkreśla, iż daje on możliwość wyeksponowania wartości sięgających poza sferę tradycyjnych priorytetów biznesu, reklamy czy marketingu i odnoszących się uczciwie do niedostrzeganych u odbiorcy w dostatecznym stopniu potrzeb pozakonsumpcyjnych.

„Liczę, że tegoroczny konkurs udowodni, iż środowisko reklamowo-marketingowe znowu może mieć ważne znaczenie społeczne, opiniotwórcze i kulturotwórcze. Z mojego punktu widzenia, a także punktu widzenia Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, odzyskanie tych funkcji jest równie istotne, jak ponowna silna aktywizacja kreatywności i innowacyjności, czyli cech tradycyjnie decydujących o pozycji branży reklamowej i marketingowej” – twierdzi Piotr Łysak. I dodaje: „Przyłożyliśmy wiele uwagi i starań, aby jury tegorocznego konkursu  składało się z osób, których ocenie chętnie poddamy się jako branża. W jury Złotych Orłów 2011 zasiadają nie tylko uznani dyrektorzy kreatywni ale również innowacyjni klienci i przedstawiciele opiniotwórczych mediów. To jury bardzo wiarygodne i zróżnicowane.”

Paweł Sosnowski, organizator Złotych Orłów 2011, uzasadniając wprowadzenie nowej kategorii (MARKETING) i nowych działów (MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO), zwraca uwagę na dwa inne aspekty.

Po pierwsze, pozwalają one na prezentację i promocję przedsięwzięć, które w oryginalny i odważny sposób łączą pomysłowość ze skutecznością. „Mam nadzieję, że spośród tegorocznych projektów marketingowych i mediowych uda się wyodrębnić takie, które dobitnie pokażą, iż kreatywność nawet na granicy ryzyka nie jest sztuką samą w sobie, lecz przyczynia się do osiągania konkretnych celów. Pragniemy pokazać, że nasz konkurs może być festiwalem nie tylko kreatywności, ale także efektywności” – mówi Paweł Sosnowski.

Po drugie, rozwiązania, propozycje i strategie z działu społeczeństwo powinny uświadomić, jak ważnym elementem każdego biznesu jest kontekst społeczny i środowiskowy. „Każde ceniące się przedsiębiorstwo musi zdawać sobie sprawę, iż właściwie relacje z otoczeniem to jeden z fundamentów biznesu. Ich kształtowanie wymaga wielkiej wyobraźni i skutecznej realizacji. Dlatego m.in. zaproponowaliśmy rywalizację w tej nowej dyscyplinie” – tłumaczy Sosnowski.

 

Ogólnopolski konkurs reklamy Złote Orły – informacje podstawowe:

Konkurs jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy, produktów oraz usług w Polsce. W szczególności mogą w nim uczestniczyć:

•   działy marketingu i promocji firm, instytucji oraz organizacji
•   reklamodawcy
•   agencje reklamowe
•   domy mediowe, media
•   studia designerskie, graficzne, butiki kreatywne
•   studia filmowe, dźwiękowe i fotograficzne, domy produkcyjne i postprodukcyjne
•   reżyserzy, fotograficy, kompozytorzy, graficy i inni niezależni twórcy

Zgłoszenia przyjmowane są od firm zarejestrowanych w Polsce lub za granicą oraz osób fizycznych.

W konkursie mogą wziąć udział prace upublicznione po raz pierwszy po 1 listopada 2010 r.(nie dotyczy zgłoszeń w kategorii Salon Odrzuconych) i niezgłoszone do konkursu w latach poprzednich.
 

Źródło: Weber Shandwick

marketing reklama 2011-11-07
Redakcja PRNews.pl
Tagi: marketing reklama

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców