W kwietniu 2011 Citi Handlowy uruchomił pierwszą kampanię marketingową on-line z obszaru bankowości instytucjonalnej powiązaną z rolą banku jako partnera Listy 500 Rzeczpospolitej.
Po kilku miesiącach dołączyła druga – dedykowana Centrum Badań i Rozwoju Usług Bankowych w Łodzi. Przez pół roku funkcjonowania tych stron obejrzano je ponad 17 000 razy. Internauci pod adresami citihandlowy.pl/Lista500 i citihandlowy.pl/RnD mogli zobaczyć filmy z ekspertami banku, znaleźć porady i cenne informacje z dziedziny finansów firmy czy poznać rolę innowacji i przykłady innowacyjnych produktów w Citi Handlowy.
Strona www.citihandlowy.pl/Lista500 towarzyszyła tegorocznej edycji rankingu 500 największych przedsiębiorstw dziennika Rzeczpospolita. Bank był partnerem tego wydarzenia, co komunikował za pośrednictwem prasy oraz przez serię tekstów z filmowymi komentarzami ekspertów publikowanych na głównych portalach internetowych. Osią całej kampanii była jednak landing page.
Jak wspomina Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Bankowości Korporacyjnej Citi Handlowy: „Nie pierwszy raz nasz bank wystąpił w roli Partnera tego prestiżowego rankingu. Ale po raz pierwszy połączyliśmy to w kompleksowy i bogaty pakiet, w którym nasi klienci otrzymali zestaw cennych porad dla firm. To był nasz debiut – i początek ścieżki, którą podążamy dziś. Statystyki są pozytywne i wciąż rosną – oglądalność obu landing page’y w ubiegłym tygodniu przekroczyła 16 000, a dziś wynosi już 17 500! Z pewnością przyczyniła się do tego nasza ostatnia kampania poświęcona łódzkiemu Centrum RnD, w której innowacyjność tego ośrodka przełożyła się na zastosowane narzędzia. Świetnym przykładem jest technika mind mappingu, którą wykorzystaliśmy do zobrazowania idei RnD.”
Więcej na kanale banku na youtube: http://www.youtube.com/user/CitiHandlowy?feature=mhee#p/c/0/3ZlULcXF_88
Źródło: Citi Handlowy