PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćIdea BankNiestandardowe usługi dla przedsiębiorców w drugiej kampanii Idea Banku
Idea Bank

Idea Bank

Rozpoczął działalność w 1991 roku. Domeną banku jest obsługa finansowa małych podmiotów gospodarczych; mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/idea-bank

Niestandardowe usługi dla przedsiębiorców w drugiej kampanii Idea Banku

Idea Bank 17.10.2011 (12:28)
Idea Bank

Bank nie tylko udzieli przedsiębiorcy kredytu, ale też zarejestruje za niego firmę i pokaże jak można zmniejszyć zobowiązania na rzecz fiskusa. W Idea Banku prowadzący własną działalność mogą liczyć na znacznie więcej niż standardowe produkty bankowe, a w oddziale, obok bankowego doradcy spotkają księgową. Bank rozpoczął drugą kampanię telewizyjną, w której promuje swoje unikalne podejście do prowadzących własną firmę.

Osoby zainteresowane założeniem własnej firmy mogą to zrobić w Idea Banku. W jednym miejscu otrzymają nie tylko wsparcie w procedurach administracyjnych, ale też będą mogli przekonsultować z księgową wybór formy opodatkowania. Dodatkowo przedsiębiorcom, którzy chcą korzystać z rozwiązań finansowych oferowanych przez bank, księgowa obecna w oddziale wytłumaczy, jakie mogą one rodzić skutki podatkowe. Konsultacja ta jest bezpłatna. Te dwa rozwiązania – usługę „jednego okienka” i księgowość dostępną w oddziale banku – promuje w swoich nowych spotach reklamowych Idea Bank.

– W przekazie adresowanym do przedsiębiorców tym razem skoncentrowaliśmy się na unikalnych usługach, które są dostępne tylko w Idea Banku – wyjaśnia Edyta Wilczek, dyrektor marketingu – Niestandardowe rozwiązania dodane do typowo bankowych usług to istota Idea Banku. Przedsiębiorca może dzięki temu przerzucić na nas obowiązki administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i skupić się na działaniach typowo biznesowych, takich jak zdobywanie rynku czy rozwój biznesu – dodaje.

Nowa kampania Idea Banku – podobnie jak pierwsza, która promowała pakiet produktów na start działalności gospodarczej – zbudowana jest wokół hasła: „Stop dyskryminacji przedsiębiorców”. Tym razem twórcy reklamy odnieśli się do wyborów parlamentarnych i obietnic składanych przez polityków w kampanii. Z badań prowadzonych przez Idea Bank i Tax Care wśród przedsiębiorców wynika, że oczekują oni od władz m.in. skrócenia terminu zwrotu VAT, uproszczenia zasad odzyskiwania podatku dochodowego od niezapłaconych faktur, zwiększenia dostępu do kredytu podatkowego, umożliwienia zaliczania do kosztów podatkowych części wydatków na reprezentację czy wreszcie rozszerzenia ulgi na nowe technologie.

Pierwsza kampania reklamowa Idea Banku okazała się bardzo skuteczna. W ciągu trzech miesięcy jej trwania liczba klientów Idea Banku podwoiła się, przekraczając w październiku 50 tysięcy. Idea Bank szacuje, że dzięki kampanii, a także już istniejącym i planowanym usługom i produktom, do końca roku zdobędzie 30 tys. nowych klientów.

Zakrojona na szeroką skalę kampania potrwa do końca października. Swoim zasięgiem obejmuje największe ogólnopolskie kanały telewizyjne publiczne i niepubliczne (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), kanały informacyjne (m.in. TVN 24, TVP INFO, Polsat News, Superstacja) oraz kanały tematyczne. Uzupełnieniem tych działań będą reklamy publikowane na głównych portalach internetowych oraz w serwisach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lampa, a filmy reklamowe wyprodukowała firma ProProduction. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

Do tej pory bank zaoferował przedsiębiorcom m.in. pierwszy całkowicie bezpłatny rachunek firmowy, kredyt na start biznesu z możliwością uzyskania nawet 200 tys. zł bez konieczności wykazania stażu i dochodu firmy czy wreszcie wysokooprocentowane lokaty. Do produktów bankowych Idea Bank dodał inne rozwiązania, dostępne dzięki współpracy z firmą Tax Care. Są to usługi księgowe, obsługa kadrowo – płacowa, pomoc prawna dla przedsiębiorców, czy wreszcie specjalne concierge dedykowane trudnym sprawom administracyjnym związanym z prowadzeniem własnej działalności.

Źródło: Idea Bank

firma Idea idea bank 2011-10-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: firma Idea idea bank

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców