Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeanalizowała doniesienia z prasy i Internetu na temat współpracy Kuby Wojewódzkiego z operatorem sieci Play w okresie od 22 lipca do 10 sierpnia 2011 roku.
Najważniejsze wnioski z badania:
- łącznie w analizowanym okresie opublikowano 137 materiałów na temat współpracy Wojewódzkiego z Play
- przekaz medialny na badany temat miał miejsce w przeważającej mierze w Internecie – 95,6%
- 57,7 % publikacji miało wydźwięk neutralny; 42,3% – pozytywny
- blisko 90% przekazu stanowiły materiały o wielkości artykułu i notki
- przekaz o pozytywnym wydźwięku przeważał w mediach biznesowych i branżowych – telekomunikacyjnych
- łączną wartość ekwiwalentu reklamowego oszacowano na 170 tys. zł
Więcej w raporcie zamieszczonym pod adresem: http://www.press-service.com.pl/gfx/pressservice/files/kuba_wojewodzki_twarza_play_raport_medialny__22_lipca_-_10_sierpinia__2011.pdf
Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów