Europ Assistance Polska wraz z PKO BP opracowały pakiet assistance medycznego i domowego dla klientów banku, którzy posiadają rachunek rozliczeniowo – oszczędnościowy. Pakiet „Senior Assistance” dostępny jest dla osób, które ukończyły 60 rok życia.
Assistance medyczny zapewni seniorom pomoc w razie wypadku bądź nagłego zachorowania. W tej sytuacji, klienci banku liczyć mogą na darmową wizytę lekarza lub pielęgniarki, transport medyczny do szpitala i transport powrotny, organizację procesu rehabilitacji, a także na opiekę domową po hospitalizacji. Ponadto, Europ Assistance Polska zorganizuje klientom dostawę artykułów spożywczych, leków lub sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego do domu. Jeżeli stan chorobowy wymagać będzie konsultacji u lekarza specjalisty, klienci mogą liczyć na organizację takiej wizyty.
– Nasze doświadczenia pokazują, że ta szczególna grupa klientów chętnie korzysta z medycznych usług assistance. Ponad połowa wszystkich świadczeń (53%) w 2010 roku skierowanych do tej właśnie grupy klientów obejmowała organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej i kosztów leczenia. Nie mogło zatem tych usług zabraknąć w pakiecie „Senior Assistance” – dodaje Joanna Borawska, Senior Account Manager, Europ Assistance Polska.
W ramach pakietu „Senior Assistance” dostępne są również usługi assistance domowego. Obejmuje on nieodpłatną pomoc w razie nagłego zdarzenia w miejscu zamieszkania klienta banku (włamanie, pożar, zalanie, awaria sprzętu RTV/AGD). W takiej sytuacjach, pakiet „Senior Assistance” zapewnia nieodpłatną pomoc specjalisty (ślusarz, elektryk, hydraulik, specjalista w zakresie naprawa sprzętu domowego). Ponadto, oferta obejmuje dozór mienia, jego transport lub przechowanie, transport klienta do osób bliskich a także opiekę nad zwierzętami domowymi. Klienci liczyć mogą również na nieodpłatną organizację pomocy sprzątającej.
Klienci PKO BP S.A. mają również do dyspozycji szereg infolinii: medyczną, rodzinną, komputerową oraz ogólną.
Ochroną „Senior Assistance” objęci są klienci rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych wraz ze współwłaścicielem. Klienci PKO BP S.A. zakładający rachunek otrzymują numer telefonu do całodobowego Centrum Alarmowego, które zorganizuje niezbędną pomoc.
Źródło: Europ Assistance Polska