PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościNieruchomościZielone budownictwo wg Schüco – relacja z targów BAU 2011

Zielone budownictwo wg Schüco – relacja z targów BAU 2011

Nieruchomości 27.01.2011 (07:37)

Minęła kolejna edycja Międzynarodowych targów architektury, materiałów i systemów budowlanych – BAU 2011 w Monachium.

Podczas sześciodniowej imprezy targowej, na dwupoziomowym stoisku o powierzchni blisko 1.700 m2, firma Schüco International KG przedstawiała swoją wizję budynków przyszłości – Schüco Energy³ Buildings i innowacyjne systemy powłok przeznaczone do budynków we wszystkich strefach klimatycznych.

Odbywające się co dwa lata targi BAU w Monachium, są główny punktem spotkań przedstawicieli międzynarodowego rynku budowlanego. Największe na świecie tego typu impreza targowa w tym roku okazała się wyjątkowo udana. Na powierzchni 180.000 m² swoje produkty prezentowało ponad 1.900 wystawców. Targi, będące wyjątkową platformą dialogu wykonawców, odwiedziło ponad 212.000 gości ze 151 krajów. Uwagę odwiedzających szczególnie przykuwało, największe na targach, stoisko światowego lidera w produkcji innowacyjnych systemów powłok budynków – Schüco International KG.

Zielone technologie Schüco

Energooszczędne technologie okien i fasad o wysokiej izolacyjności cieplnej odpowiednie dla wszystkich stref klimatycznych, systemy solarne do pozyskiwania czystej energii słonecznej oraz modułowe rozwiązania umożliwiające inteligentne zarządzanie energią zostały zaprezentowane na 1.700 m2  dwupoziomowej ekspozycji firmy Schüco. Największy wystawca targów  BAU przedstawił odwiedzającym swoją wizję budynków przyszłości, prezentując w formie projektu pilotażowego rozwiązania do obiektów realizowanych w standardzie Energy3 Buildings. Zaprezentowany budynek pokazuje wszystkie możliwości oszczędzania, generowania i zarządzania energią. Wysoce wydajne, generujące energię elementy fasady w połączeniu z energooszczędnymi elementami systemu Schüco 2° i systemem zarządzania energią sprawiają, że obiekt wytwarza więcej energii niż zużywa, zapewniając niezależność energetyczną dla różnych funkcji i chroniąc naturalne zasoby naszej planety.

Na stoisku nr 502 aż 90% prezentowanych rozwiązań stanowiły nowości. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się okna Schüco AWS 90.SI+ – pierwsze na rynku okna aluminiowe z izolacyjnością cieplną odpowiadającą standardowi domów pasywnych na poziomie Uw =  0,8 W/m2K. Tak doskonały parametr cieplny uzyskano dzięki optymalizacji strefy izolacyjnej przy zastosowaniu piankowych przekładek termicznych, jednolitemu uszczelnieniu środkowemu oraz izolacji we wrębie przyszybowym. W zaprezentowanych oknach zastosowano również ukryte okucia mechaniczne Schüco AvanTec i mechatroniczne Schüco TipTronic. System ten, będzie dostępny w sprzedaży od lutego 2011 r. i jest w pełni kompatybilny z kolejną premierą Schüco –  drzwiami wejściowymi Schüco ADS 90. PL SI+ również w standardzie pasywnym o współczynniku Ud = 0,8 W/m2K. Jakby tego było mało pokazano jeszcze jeden highlight -wielkoformatowe pasywne drzwi przesuwne Schüco ASS 77 PD.SI o całkowicie zminimalizowanych, bardzo wąskich ramach (30 mm) i ciężarze skrzydła do 500 kg, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Wyjątkowo ciekawym produktem, który zainteresował inwestorów zajmujących się modernizacją istniejących obiektów jest fasada modernizacyjna Schüco ERC 50. To innowacyjne rozwiązanie oferuje niedostępne dotąd możliwości w zakresie renowacji budynków, stanowiąc kompletną i modułową metodę modernizacji istniejących budynków aż do standardu domów pasywnych przy zastosowaniu tzw. „drugiej skóry”. Nowa konstrukcja systemowa przejmuje najważniejsze funkcje nowoczesnej powłoki budynku a sam proces renowacji przeprowadzany jest przy zachowaniu pełnej funkcjonalności obiektu. Premierę systemu zaplanowano na kwiecień 2011 r.

Tegoroczne targi BAU były doskonałą okazją do odbycia ekscytującej podróży do świata wizjonerów Schüco. Zaprezentowane przez firmę inteligentne rozwiązania w standardzie Energy3 Buildings stanowią generacyjny przełom w dziedzinie budownictwa zrównoważonego i energetycznie niezależnego budownictwa przyszłości, o czym przekonali się liczni goście odwiedzający firmowe stoisko Schüco International KG.

Źródło: Schüco International Polska Sp. z o.o.

nieruchomości 2011-01-27
Redakcja PRNews.pl
Tagi: nieruchomości

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców