Klienci ING Banku Śląskiego mogą dokonywać błyskawicznych i bezpiecznych płatności BLIKIEM w internecie bez wpisywania kodu w trakcie płatności. ING jest kolejnym bankiem, który wdrożył rozwiązanie udostępnione przez Polski Standard Płatności.
„Jedno kliknięcie” w diametralny sposób skraca i ułatwia każdą transakcję w internecie. Jak to działa? Przy dokonywaniu transakcji BLIKIEM online klient otrzymuje zaproszenie do zapamiętania sklepu. Po jego akceptacji, przy kolejnej transakcji wystarczy wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie. Niezależnie od tego, każda transakcja wymaga autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo operacji.
Ta użyteczność znacznie ułatwia zakupy BLIKIEM w internecie. Polski Standard Płatności prowadzi rozmowy i prace w zakresie wdrożenia metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi firmami.
– Metoda „jednego kliknięcia” w e-commerce jest dzisiaj jednym z najszybciej rozwijających się trendów nowoczesnych płatności online – tutaj silna i wygodna autoryzacja kodem PIN w BLIKU daje szerokie możliwości obsługi płatności. Cieszymy się, że ING Bank Śląski wprowadził tę metodę dla swoich Klientów – mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.
– W wyniku postępującej digitalizacji zmieniają się przyzwyczajenia klientów, rośnie popularność zakupów w internecie. Klienci oczekują efektywnych i użytecznych rozwiązań płatniczych, dzięki którym mogą płacić mobilnie telefonem. „Jedno kliknięcie” w zapamiętanym sklepie wpisuje się w naszą strategię zapewniania klientom nowoczesnych i bezpiecznych usług w obszarze codziennych płatności – mówi Barbara Borgieł-Cury z ING Banku Śląskiego.
Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.