31 marca br. rozpocznie się wiosenna edycja akcji „Stylowe zakupy”, której głównym partnerem jest Bank Millennium. W ramach akcji w ponad 13 000 sklepów w całej Polsce będzie można zrobić zakupy ze zniżkami nawet do 50%.
„Stylowe zakupy” to największa akcja rabatowa w Polsce, dwa razy do roku przygotowywana przez wydawnictwo Bauer. Kupony rabatowe, obowiązujące w sklepach ok. 400 marek w całym kraju, można znaleźć w kwietniowych wydaniach magazynów Twój STYL oraz GRAZIA (dostępne na rynku od 14 marca).
„Stylowe zakupy” to doskonała okazja do skompletowania odzieży, obuwia i akcesoriów z najnowszych kolekcji wiosna-lato 2017 w okazyjnych cenach. W ramach akcji dostępne są również liczne zniżki na kosmetyki, biżuterię, zabawki, akcesoria wnętrzarskie i wiele innych (w sklepach internetowych obowiązują aż przez 5 dni). Co więcej, przez 10 dni można korzystać z rabatów na usługi i np. wybrać się do salonu spa czy zjeść posiłek w ulubionej restauracji w atrakcyjnej cenie. Pełna lista adresów sklepów objętych akcją „Stylowe zakupy” oraz regulamin akcji dostępne są na stronie www.styl.pl/stylowezakupy.
Kalendarz „Stylowych zakupów”:
- 31 marca – 2 kwietnia – weekend rabatów w sklepach stacjonarnych
- 31 marca – 4 kwietnia – 5 dni rabatów w sklepach online
- 31 marca – 9 kwietnia – 10 dni rabatów na usługi
Posiadacze kart kredytowych Millennium Impresja mogą zyskać jeszcze więcej, zabierając kartę ze sobą na „Stylowe zakupy”. Zwrot 5% wydatków dokonanych kartą u jej Partnerów łączy się z innymi rabatami, także tymi udzielanymi w ramach „Stylowych zakupów”.
Karta Millennium Impresja to szansa na cały rok oszczędności – nawet 760 zł zwrotu za zakupy u 25 Partnerów karty oraz możliwość rozłożenia wydatków (w całości online lub telefonicznie) na Wygodne Raty, spłacane w dogodnym dla siebie czasie. Szczegóły oferty dostępne są na www.bankmillennium.pl, w oddziałach Banku Millennium w całej Polsce oraz w TeleMillennium pod numerem 801 331 331.
Pomocy w zaplanowaniu wiosennych zakupów może dostarczyć mobilna aplikacja zakupowa. Przykładem takiego rozwiązania jest goodie, nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja na telefon i platforma WWW (www.goodie.pl), zbierająca informacje dotyczące okazji i zniżek w sklepach, centrach handlowych, restauracjach w określonej lokalizacji oraz sklepach online. Z goodie można szybko i wygodnie zaplanować wizytę w ulubionej galerii handlowej, np. podczas nadchodzących „Stylowych zakupów”.