Citi Handlowy rozwija ofertę mobilnych usług. Po sukcesie Citi Mobile, bank wprowadza kartę zbliżeniową MasterCard PayPass w formie naklejki. Taką mini kartę można nakleić na dowolny przedmiot.
Może to być telefon, odtwarzacz mp3 czy inny ulubiony gadżet. Przy płaceniu wystarczy
go zbliżyć do czytnika w punktach oznaczonych logo MasterCard PayPass. Jednocześnie rusza promocja mobilnych usług Citi Handlowy – klient może otrzymać zwrot opłaty miesięcznej za naklejkę PayPass, jeśli tylko co najmniej raz w miesiącu zaloguje się Citi Mobile. Naklejka MasterCard PayPass dostępna jest w ofercie Citi Handlowy od 15 listopada 2010 roku. Żeby skorzystać z promocyjnych warunków naklejkę trzeba zamówić do końca tego roku.
Naklejka zbliżeniowa MasterCard PayPass doskonale wpisuje się w naszą filozofię mobilnej bankowości. Chcemy być bankiem, który dostosowuje się do wymagającej codzienności swojego klienta. A dzisiaj nasz klient potrzebuje szybkich i wygodnych rozwiązań. Oczekuje, że bank zaproponuje mu takie narzędzia, dzięki którym on będzie miał więcej czasu dla siebie. Chce korzystać z nowoczesnych technologii w komunikacji z bankiem, chce by bank był dostępny dla niego na „wyciągnięcie ręki”. Taka jest właśnie mobilna bankowość. CitiAlerts, smsowy lokalizator bankomatów, oddziałów i rabatów, Citi Mobile, a teraz karta zbliżeniowa w formie naklejki to realna odpowiedź Citi Handlowy na wyzwania, jakie stawia nam dzisiaj nowoczesny klient, tłumaczy Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu Citi Handlowy.
Technologia MasterCard PayPass to wygodna i bezpieczniejsza alternatywą dla gotówki. Wierzę, że ta innowacyjna forma karty, pozwalająca na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem obecnych i potencjalnych klientów banku Citi Handlowy. Mam nadzieję, że korzystając z kart MasterCard PayPass do codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką, mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager Oddziału MasterCard Europe w Polsce.
Naklejka MasterCrad PayPass pozwala na dokonywanie bezgotówkowych transakcji zbliżeniowych poprzez zbliżenie nośnika do czytnika w punktach handlowo-usługowych wyposażonych w terminale oznaczone logo MasterCard PayPass. Naklejkę można umieścić na dowolnym przedmiocie. Można nakleić ją na odwrocie telefonu komórkowego, odtwarzacza mp3 czy na innym gadżecie zwykle noszonym przy sobie. Przy dokonywaniu płatności wystarczy ten przedmiot zbliżyć do czytnika przy kasie. Płatność trwa wówczas zaledwie klika sekund. Płacąc „naklejką” za zakupy do kwoty 50 zł klient nie musi nawet wpisywać kodu PIN. Nie musi też podpisywać się na wydruku z terminala.
Dzięki nowoczesnej technologii szyfrowania płacenie naklejką jest tak samo bezpieczne jak standardową kartą. Dodatkowo, dla zwiększenia pewności klientów płatności zbliżeniowe powyżej 50 zł realizowane są dopiero po wprowadzeniu kodu PIN lub złożeniu podpisu na wydruku z terminala.
Naklejka PayPass pozwala na dokonywanie transakcji w sklepach i punktach oznaczonych logo Maestro® PayPass. Są to m.in. salony EMPIK, coffeeheaven, saloniki prasowe Kolporter, wybrane stadiony Ekstraklasy, stacje paliwowe Shell, kina Cinema City, drogerie sieci Douglas, restauracje McDonald’s, sklepy Żabka. Pełna lista punktów dostępna jest na www.paypass.pl.
Nośnik zbliżeniowy w formie naklejki posiadacze konta osobistego w Citi Handlowy mogą zamówić w oddziale lub przez CitiPhone. Opłata miesięczna za każdy nośnik zbliżeniowy wynosi odpowiednio: 2 zł dla posiadaczy konta CitiKonto Direct i CitiKonto, 1 zł dla CitiOne. Dla klientów Citigold nośnik zbliżeniowy dostępny jest za 0 zł. Klienci, którzy do końca roku zamówią naklejkę, a potem co najmniej raz w miesiącu logować się będą do Citi Mobile, do 31 grudnia 2011 roku otrzymywać będą zwrot opłaty miesięcznej za nośnik PayPass. Dodatkowo, bank wprowadził promocyjne zasady korzystania
z naklejki dla nowych klientów, którzy założą konto w Citi Handlowy i aktywnie będą z niego korzystać.
Źródło: Citi Handlowy