Rozpoczyna się emisja nowej reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium, która zapewnia dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. To niezwykle wygodne i praktyczne rozwiązanie, szczególnie w okresie wakacyjnych podróży. W nowym spocie, tak jak w poprzednich reklamach Banku Millennium, wystąpił Radek Kotarski.
Pierwotnym zadaniem parasola była ochrona przed słońcem – dowiadujemy się z najnowszej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Jego nazwa pochodzi od włoskich wyrazów para i sole (przeciw słońcu). Później okazało się, że doskonale chroni on także przed deszczem. Również możliwości aplikacji mobilnej Banku Millennium znacznie wykraczają poza tradycyjne funkcje rachunku bankowego. Dzięki niej można nie tylko błyskawicznie wykonać najważniejsze operacje finansowe, ale np. wykupić ubezpieczenie komunikacyjne, zapłacić za parking czy kupić bilety komunikacji miejskiej, a w razie potrzeby sfinansowania nagłego wydatku, w kilka minut wziąć pożyczkę gotówkową. To niezawodny towarzysz wszystkich letnich wyjazdów, pomocny niezależnie od miejsca, w jakim się znajdujemy i o każdej porze.
Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change/Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Więcej informacji o aplikacji mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Millennium lub odwiedzając stronę https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna/aplikacja-mobilna-klienci-indywidualni-biznes.