Lamparty 2017 wręczone. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej rozdano podczas XVII Konferencji Finansowej TNS, która odbyła się 18 maja w Warszawie. W kategorii ubezpieczeniowej kolejny już raz zwyciężyło PZU. W imieniu spółki nagrodę odebrał Jacek Wolańczyk, kierownik zespołu Strategii Marketingowej i Badań.
W tym roku Lamparty wręczono już po raz czternasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku.
Lamparta 2017 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Jako uzasadnienie przytaczano cytaty osób z branży, które naszą markę wskazały jako najlepszą:
kampania Niestraszki pokazała, że marka potrafi nowocześnie myśleć
świetna kampania promująca ubezpieczenie AC
konsekwentne budowanie marki zarówno jako największego ubezpieczyciela, jak i firmy odpowiedzialnej społecznie
odwołanie do życiowych problemów Klienta
Laureaci Lampartów wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli. To właśnie dlatego ta nagroda jest tak szczególna bo to konkurenci decydują kto spośród nich jest najlepszy.
TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą minione 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.