„Więcej rąk może zbudować lepszy świat. Liczy się każdy gest” – to hasło przewodnie nowego spotu reklamowego promującego przekazywanie punktów PAYBACK na rzecz Fundacji TVN „nie jesteś sam”. Będzie on emitowany na antenie TVN od 10 października.
Spot powstał przy zaangażowaniu Teatru Okno z Supraśla oraz znanej polskiej wokalistki jazzowej – Urszuli Dudziak. Będzie się pojawiał na antenie TVN przez pół roku – od 10 października 2010 do 31 marca 2011 roku, w czasie antenowym przeznaczonym dla spotów Fundacji TVN.
Wierzymy, że ten wyjątkowy spot zachęci uczestników Programu do przekazywania punktów PAYBACK na wspierany przez nas projekt Fundacji TVN „nie jesteś sam” – budowę Centrum Profilaktyki Nowotworowej, które w 2011 roku zostanie otwarte na terenie Instytutu Onkologii w Warszawie – podkreśla Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK. Cieszymy się, że naszą inicjatywę popiera znana i lubiana piosenkarka Urszula Dudziak. Mamy nadzieję, że jej rekomendacja trafi do serc uczestników naszego Programu – dodaje.
Za kreację spotu odpowiada Ogilvy Action. Długość spotu – 20”, czas trwania kampanii – 6 miesięcy.
Źródło: PayBACK