Inter Parter Assistance Polska SA wraz Grupą ENERGA rozpoczęły od 15 lipca pilotażowy etap projektu „Energiczni Fachowcy”. Oferta skierowana do klientów Grupy ma zapewnić im dostęp do profesjonalnych usług z zakresu home assistance. Początkowo dystrybuowana jest ona w okręgu toruńskim. Jesienią planowane jest wdrożenie „Energicznych Fachowców” w pozostałych częściach kraju.
Program „Energiczni Fachowcy” zapewnia wsparcie elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza oraz dostęp do infolinii pod jednym numerem telefonu. Dlaczego nowa oferta, gwarantująca pomoc w tym zakresie jest przełomowa na naszym rynku?
„Po raz pierwszy w Polsce firma z sektora energetycznego zdecydowała się na zapewnienie swoim klientom wsparcia z zakresu home assistance” – mówi Jacek Konieczny Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska S.A.
– „Dotychczas takie świadczenia dystrybuowane były głównie przez ubezpieczycieli i banki. Obecnie, tak jak w krajach Europy Zachodniej, również firmy spoza sektora finansowego chcą udostępnić swoim odbiorcom profesjonalne wsparcie w domu, wzbogacając tym samym swoją ofertę. Wynika to m.in. z faktu, że zapotrzebowanie na świadczenia home assistance jest ogromne. Badania rynku poprzedzające wdrożenie naszego nowego projektu potwierdziły, że 94% Polaków zależy na łatwym dostępie do pomocy fachowców, rzetelnie realizujących naprawy domowe w razie awarii.”
Oferta „Energiczni Fachowcy” zapewnia klientom Energa, organizację pomocy w domu realizowaną są przez renomowanych usługodawców. W zależności od wybranej opcji gwarantuje pokrycie kosztów pomocy w różnym zakresie. Wariant Mini obejmuje koszty dojazdu specjalisty i organizacji usługi. Wariant Medium pokrywa dodatkowo robociznę. Wariant Standard gwarantuje również pokrycie wydatków związanych z zakupem podstawowych części zamiennych, dzięki którym możliwe jest uniknięcie dalszych szkód powstałych wskutek usterki. Dlaczego spółka Energa zdecydowała się na udostępnienie swoim klientom wsparcia w tym zakresie?
„Nowa oferta to kolejny krok w kierunku bardziej kompleksowej obsługi naszych klientów. Chcemy zapewnić im pewnien komfort życia i pracy, a zwłaszcza oszczędność czasu. Wystarczy jeden telefon by w razie usterki uzyskali oni pomoc fachowca realizującego naprawy domowe, dotyczące instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, a nawet usługi szklarza i ślusarza” – stwierdza Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERDZE SA.
– „Zdecydowaliśmy się być prekursorem sprzedaży usług home assistance w naszej branży, ponieważ zależy nam pozyskaniu przychylności klientów i ich zadowolenia z naszej obsługi. Chcemy mieć pewność, że oferowane usługi będą wykonywane na jak najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Inter Partner Assistance ich realizacją w ramach projektu „Energiczni Fachowcy” zajmują się wyselekcjonowani specjaliści, działający zgodnie ze standardami jakościowymi naszego partnera.”
Źródło: Multi Communications