Od 29 lipca br., dzięki nowej funkcjonalności bankowości internetowej, Klienci Banku Pocztowego zyskali możliwość obsługi kredytów detalicznych bez konieczności wychodzenia z domu.
Teraz Pocztowy24 daje klientowi w szybki i wygodny sposób możliwość sprawdzenia przez internet informacji związanych z zaciągniętym kredytem, takich jak aktualne zadłużenie, data i kwota najbliższej raty, numer i data umowy, przyznana kwota kredytu, oprocentowanie, numer rachunku do spłaty, kapitał wymagalny, odsetki wymagalne, odsetki karne, saldo prowizji, saldo nadpłat, status spłaty automatycznej z rachunku, status spłaty automatycznej z wynagrodzenia czy terminarz wypłaty transz. Wszystko odbywa się w bezpieczny sposób, gdyż połączenie z serwisem Pocztowy24 jest szyfrowane, a dostęp chroniony unikalnym identyfikatorem i hasłem.
Klienci korzystający z bankowości internetowej mogą za pośrednictwem serwisu Pocztowy24 kontrolować znajdujące się w ofercie Banku kredyty detaliczne, w tym kredyty gotówkowe, samochodowe, mieszkaniowe, mieszkaniowe z dopłatami w ramach rządowego programu Rodzina na swoim, pożyczki hipoteczne, kredyty konsolidacyjne oraz kredyty w rachunku osobistym.
Poza nową funkcjonalnością obsługi za pośrednictwem bankowości internetowej kredytów detalicznych, klienci niezmiennie mają możliwość m.in. obsługi Pocztowego Konta Standard i Nestor, nabywania i zarządzania Jednostkami Uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych, kupowania ubezpieczeń, zakładania lokaty czy doładowania telefonu pre-paid.
Pocztowy24 jest usługą przeznaczoną dla posiadaczy bezpłatnych rachunków osobistych Banku Pocztowego, zapewniającą dostęp do wybranych usług finansowych przez internet – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. By korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje bankowość internetowa w Banku Pocztowym, należy wypełnić znajdujący się na stronie Banku wniosek on-line o dostęp do usługi.
Źródło: Bank Pocztowy