Bank Pocztowy w pierwszym półroczu 2010 roku pozyskiwał średnio 12,5 tys. nowych klientów miesięcznie. Łączna liczba klientów indywidualnych Banku Pocztowego wynosi obecnie przeszło 560 tys. Tylko w maju 16,5 tys. osób zdecydowało się na produkt Banku Pocztowego.
Najwięcej klientów, ponad 350 tys., korzysta obecnie z darmowych rachunków osobistych – Pocztowego Konta Standard oraz Pocztowego Konta Nestor. Nowe Konto Oszczędnościowe, wygodne połączenie konta i lokaty, posiada już 155 tys. Klientów. Na produkty kredytowe – Kredyt Raz Dwa oraz kredyty hipoteczne – Banku Pocztowego zdecydowało się prawie 130 tys. klientów.
Zgodnie z przyjętą segmentacją bank kieruje swoją ofertę przede wszystkim do osób z miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców (w tym do uczniów i studentów), a także klientów z miejscowości powyżej 200 tys. mieszkańców, z dochodami poniżej 3 tys. zł netto, nestorów i mikroprzedsiębiorców. Bank Pocztowy szczególnie chce przekonać do swoich usług klientów z małych miejscowości, emerytów oraz osoby dotychczas nie korzystające z bankowości, dla których pierwszym kontaktem z bankiem może być otwarcie bezpłatnego Pocztowego Konta Standard lub Nestor. Misją i dążeniem Banku Pocztowego jest oferowanie tym osobom prostej i dostępnej bankowości.
Źródło: Bank Pocztowy