BGŻOptima rozpoczęła kampanię promocyjną Lokaty Bezkarnej. Osoby, które zdecydują się na otwarcie takiego depozytu mogą zyskać aż 4 proc. w skali roku. Oferta skierowana jest do nowych klientów. W spotach emitowanych w radiu brand heros marki – Optymianie – będą opowiadać o… prawdziwej miłości.
– Klienci korzystający z lokat często idą na swoisty kompromis pomiędzy atrakcyjnym oprocentowaniem, a koniecznością zamrożenia gotówki. Ci, którzy lokują swoje oszczędności na Lokacie Bezkarnej nie muszą tego robić, bo nasz produkt obok wysokiego oprocentowania – aż 4 proc. w skali roku, daje także gwarancję wypłaty wypracowanych odsetek nawet w przypadku zerwania lokaty – mówi Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu Banku BGŻOptima.
Do tej ostatniej cechy produktu nawiązuje hasło najnowszej kampanii marketingowej BGŻOptima „Kto kocha, ten daje, i nie odbiera.” Unikalna konstrukcja produktu zakłada, że klient nawet w przypadku wcześniejszego zerwania depozytu może być pewien, że wypracowane do tego dnia odsetki nie przepadną.
– Kampania ma za zadanie zachęcać nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻOptima, ale również ugruntować wizerunek marki BGŻOptima, jako specjalisty od oszczędzania w maksymalnie przyjaznej dla klienta formule, opartej na dogłębnej analizie oczekiwań osób korzystających z produktów depozytowych – mówi Radosław Kozłowski. Stawiamy na nasz najbardziej rozpoznawalny produkt – Lokatę Bezkarną, która od lat jest jednym z najlepszych na rynku.
Z oprocentowania na poziomie 4 proc. w skali roku na Lokacie Bezkarnej mogą skorzystać nowi klienci otwierający Konto Indywidualne BGŻOptima, którzy ulokują od 1 000 do 20 000 zł. 3–miesięczną Lokatę można założyć na etapie składania wniosku o konto oszczędnościowe, które prowadzone jest bezpłatnie. Warto podkreślić, że za wszystkie wpłaty i wypłaty z konta BGŻOptima nie pobiera żadnych opłat.
Kampania marketingowa Lokaty potrwa do końca marca i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na największych portalach internetowych.
Kreacje przygotowała agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (offline) oraz Performics (online).