LUKAS Bank rozpoczął kampanię „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże”. Każdy klient, który zamieni wyciąg z papierowego na elektroniczny połowę jego kosztów za pośrednictwem LUKAS Banku przekaże Polskiemu Stowarzyszeniu Ochrony Jeży „Nasze Jeże.”
Kampania „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże” potrwa od 5 maja do 31 lipca. Dotyczy posiadaczy kart kredytowych Gold, Visa Silver, FURORA i Maxima PLUS. Klienci LUKAS Banku zostaną poinformowani o akcji na wyciągach oraz na banerach umieszczonych na stronach banku. Aby zmienić wyciąg z papierowego na elektroniczny, należy przyjść do placówki LUKAS Banku lub zadzwonić na LUKASlinię.
Przy okazji zachęcania klientów do przechodzenia na wyciąg elektroniczny bank postawił na współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Ochrony Jeży „Nasze Jeże”, które zajmuje się czynną ochroną jeży.
Decyzja o wsparciu tych sympatycznych mieszkańców lasów nie była dla banku trudna. -Zdecydowaliśmy się przeprowadzić akcję CSR przy okazji e-wyciągów, a jeże wybraliśmy dlatego, że są to bardzo pożyteczne zwierzęta, znajdujące się w Polsce pod ścisłą ochroną. Niestety pozbawione są one opieki wielkich organizacji ekologicznych. Wiele jeży ginie co roku pod kołami samochodów – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Public Relations LUKAS Banku.
Akcje proekologiczne prowadzone w LUKAS Banku wspierane są hasłem „LUKAS Bank w trosce o zielony świat”. Akcjonariusz LUKAS Banku, międzynarodowa grupa Crédit Agricole także wychodzi z wieloma podobnymi inicjatywami i jest światowym liderem w prowadzeniu działań związanych ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Źródło: LUKAS Bank