Trwa najnowsza kampania reklamowa Noble Banku. Jej celem jest dalsze budowanie świadomości marki poprzez zastosowanie konwencji retro oraz oparcie przekazu o motywy tradycji i prestiżu. W tej odsłonie, zaprezentowano kolejny element oferty banku – fundusze Noble Funds TFI.
Obecna kampania telewizyjna jest kontynuacją działań wizerunkowych ukazujących prestiż i wyjątkowość oferowanych przez Noble Bank produktów i usług finansowych. Jej celem jest zaprezentowanie powodów, dla której warto jest zostać klientem banku. Siłę przekazu dodatkowo wzmacnia zachowanie konwencji retro wykorzystanej w poprzednich kampaniach.
Równolegle prowadzone są działania marketingowe w Internecie, których zadaniem jest przybliżenie odbiorcom wspólnej oferty Noble Banku i Noble Funds TFI. Promowanym produktem jest Lokata Timingowa stanowiąca połączenie trzymiesięcznej lokaty bankowej z dzienną kapitalizacją, o stałym oprocentowaniu 8% w skali roku oraz inwestycji w jednostki uczestnictwa w wybranym przez klienta subfunduszu w ramach Noble Funds FIO.
Połączenie wysokooprocentowanej lokaty bankowej z możliwością inwestycji w wiodące fundusze Noble Funds TFI, jest niewątpliwie wyjątkową ofertą dla osób poszukujących atrakcyjnych sposobów inwestowania oraz stanowi idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią możliwość dywersyfikacji środków.
Fundusze inwestycyjne oferowane przez Noble Funds TFI są tworzone i zarządzane przez doświadczony zespół specjalistów. To dzięki ich wiedzy oraz profesjonalizmowi, oferowane przez Towarzystwo subfundusze osiągnęły bardzo dobre wyniki w okresie minionego kryzysu finansowego. Noble Funds Akcji oraz Noble Funds Mieszany uzyskały najlepsze wyniki w kategoriach subfunduszy „akcje polskie uniwersalne” i „mieszane polskie uniwersalne” w okresie od 01.01.2007 roku do 31.12.2009 roku (według danych Analizy Online sp. Z o.o.).
Główne emisje spotów odbędą się w stacjach tematycznych (m.in.: Discovery, TVN24, Polsat News, Animal Planet, TVP 3, TVN CNBC). Działania marketingowe prowadzone są również na wybranych portalach internetowych (m.in.: Onet.pl, wp.pl, bankier.pl, Money.pl). Kampania potrwa do 23 maja 2010 roku.
Źródło: Noble Bank