Niemal 30 godzin kreatywnej pracy, 100 uczestników, 26 mentorów, dziesiątki praktycznych pomysłów na rozwój aplikacji goodie – tak wyglądał pierwszy biznesowy hackathon Leothon, zorganizowany przez Koźminski Venture Lab i Bank Millennium.
Zadaniem uczestników Leothonu było wypracowanie pomysłów na rozwój goodie – aplikacji skupiającej informacje o dostępnych promocjach w wybranych sklepach i galeriach, rozwijanej przez Bank Millennium.
Pierwsze miejsce zajął zespół Goodiefellas z pomysłem stworzenia Goodie Wallet, programu lojalnościowego, który wykorzystuje elementy gamifikacji i wpisuje się w trend smart shoppingu. Drugie przypadło zespołowi Koźmiński Lions za projekt, który zakłada uzależnienie poziomu rabatów od zaangażowania użytkowników aplikacji. Podium uzupełnił zespół Quantum Connections, który wykorzystał mechanizm chat bota w aplikacji.
– Poziom zaprezentowanych projektów był bardzo wysoki i wyrównany. Część pomysłów realnie nadaje się do wdrożenia jako odrębne projekty biznesowe. Obserwowanie na miejscu, jak w praktyce może przebiegać transfer pomysłów wypracowanych przez studentów do biznesu, było dla mnie fascynującym doświadczeniem – podsumował Ricardo Campos, CEO goodie.
Do udziału w pierwszym biznesowym hackathonie zgłosiło się niemal 200 uczestników, głownie studentów Akademii Leona Koźmińskiego. Z racji tak dużego zainteresowania, organizatorzy zdecydowali się zwiększyć limit uczestników z 50 do 100.
Zmaganiom uczestników przyglądał się Rektor Akademii Leona Koźmińskiego Witold T. Bielecki oraz CEO Banku Millennium Joao Bras Jorge i Maria Campos, członek Zarządu Banku Millennium. Studentów wspierali doświadczeni mentorzy – wykładowcy ALK, przedsiębiorcy, eksperci od rozwoju biznesu i marketingu, managerowie Banku Millennium i goodie.
– W tej edycji Leothonu postawiliśmy na poszukiwanie rozwiązań biznesowych, a nie tylko technologicznych. Uczestnikom daliśmy możliwość zrozumienia autentycznych biznesowych wyzwań, poszerzania swoich kompetencji i sprawdzenia się w roli menedżera – podsumowuje Jan Dąbrowski z Koźmiński Venture Lab.
Zwycięskie zespoły otrzymały nagrody pieniężne – 10 0000 złotych za pierwsze miejsce, 5000 zł za drugie oraz 3000 zł dla trzeciego nagrodzonego zespołu. Kolacja z Joao Bras Jorgem, CEO Banku Millennium oraz Ricardo Camposem, CEO goodie – to dodatkowe bonusy zdobyte przez zwycięzców.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …