Zmodernizowane oddziały wraz z uruchamianymi strefami BZ WBK, które pojawią się w centrach handlowych, umożliwią klientom korzystanie z usług finansowych, przy wsparciu doradców banku. Punkty sprzedaży będą pełniły również rolę centrów edukacyjnych, rozwijających wiedzę klientów z zakresu samodzielnej obsługi kanałów zdalnych. Pierwsze placówki Banku Zachodniego WBK nowego typu powstały w Krakowie, Gliwicach, Sanoku, Ostrowie Wielkopolskim, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie i Kostrzynie.
Zmodernizowane oddziały Banku Zachodniego WBK zostały podzielone na kilka stref funkcjonalnych. Dla klientów, którym zależy na całodobowym dostępie do środków zgromadzonych na rachunku zostały przygotowane „Strefy 24h” wyposażone w bankomaty oraz wpłatomaty.
Osoby zainteresowane innymi usługami bankowymi będą mogły spotkać się z doradcami lub skorzystać z samoobsługowych stanowisk internetowych, umieszczonych w wydzielonych pomieszczeniach, w taki sposób, aby zapewnić maksimum dyskrecji.
Dla klientów oczekujących na obsługę zostały przygotowane wygodne fotele i sofy, wyposażone dodatkowo w gniazdka i porty USB umożliwiające naładowanie laptopa czy telefonu. Do dyspozycji gości przygotowano również dostęp do bezpłatnego WiFi oraz monitory wyświetlające najnowsze informacje o banku, wiadomości z kraju i ze świata oraz lokalne ciekawostki.
Klienci zainteresowani bezpośrednią wypłatą lub wpłatą środków na konto bądź podstawową ofertą produktów i usług bankowych, niewymagających przekazywania wrażliwych danych, będą zapraszani odpowiednio do „Strefy kasowej” lub do rozmowy z doradcą przy stanowiskach otwartych, składających się z wygodnych sof oraz stolików.
Obsługa bardziej złożonych produktów lub procesów będzie prowadzona w odrębnej sali spotkań, zapewniającej odpowiednią dyskrecję oraz komfort, a także w razie potrzeby umożliwiającej wideo konsultacje z dodatkowym doradcą online. Doradca pracujący w oddziale będzie asystował przy połączeniu oraz będzie obecny przez cały czas trwania rozmowy.
Obsługa klientów przy wykorzystaniu kanału wideo będzie również możliwa dzięki specjalnym budkom, które pojawią się w wybranych oddziałach BZ WBK.
Ważną rolę w nowych oddziałach Banku Zachodniego WBK będzie pełnił gospodarz oddziału, którego zadaniem będzie wskazanie odpowiedniego stanowiska obsługi oraz udzielenie pomocy, stosownie do sprawy, z jaką zgłosił się klient. Dodatkowo, osoby oczekujące na spotkanie z doradcą będą mogły odpocząć na wygodnych sofach oraz poczęstować się kawą, herbatą lub wodą.
W ramach unowocześniania sieci placówek Bank Zachodni WBK uruchomił w Krakowie Strefę BZ WBK (dostępną w godzinach otwarcia galerii), czyli specjalne stanowisko w galerii handlowej przeznaczone do obsługi klientów. W Strefie BZ WBK klienci będą mieli możliwość m.in. założenia Konta Jakie Chcę, uzyskania pomocy przy samodzielnym uruchomieniu produktów w serwisie BZWBK24 oraz edukacji z zakresu obsługi kanałów zdalnych. Pierwsza Strefa BZ WBK jest już czynna w galerii handlowej Bonarka City Center przy ul. Kamieńskiego 11, a kolejne pojawią się w wybranych centrach handlowych w kolejnych miastach.
Pierwsze zmodernizowane placówki Banku Zachodniego WBK są dostępne dla klientów w:
- 2 Oddziale BZ WBK w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Raszkowska 29;
- 11 Oddziale BZ WBK w Gdańsku, ul. Klonowa 4b;
- 1 Oddziale BZ WBK w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 11;
- 1 Oddziale BZ WBK w Sanoku, ul. 3 Maja 23;
- 35 Oddziale BZ WBK w Warszawie, ul. Marszałkowska 142:
- 1 Oddziale BZ WBK w Kostrzynie, ul. Warszawska 15,
- 4 Oddział BZ WBK w Bydgoszczy, ul. Skarżyńskiego 7.
Bank Zachodni WBK będzie sukcesywnie rozwijał sieć modernizowanych oddziałów oraz Stref BZ WBK.
Źródło: BZ WBK