Klienci AEGON TU na Życie S.A., lidera na rynku ubezpieczeń typu unit-linked, korzystają już z dostępnej tylko w Citi Handlowy usługi powiadamiania sms-em o nadchodzącej transakcji polecenia zapłaty.
„Usługa proponowana przez Citi Handlowy to unikalne rozwiązanie na polskim rynku przynoszące wiele korzyści. Wysłany do naszych klientów sms przypominający o nadchodzącym terminie płatności, pozwala im kontrolować dostępność środków na ich kontach w wymaganym terminie. Z drugiej strony ograniczamy liczbę transakcji odrzuconych z powodu braku środków na rachunkach naszych klientów” – powiedział Arkadiusz Kowalczyk – Dyrektor ds. Sprzedaży przez Banki z AEGON Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A.
Polecenie Zapłaty Komfort w Citi Handlowy oparte jest na prostym rozwiązaniu polegającym na informowaniu sms-em klientów o nadchodzącym terminie polecenia zapłaty. Na dwa dni przed terminem płatności, klienci AEGON TU na Życie S.A. otrzymują wiadomość sms, w której znajdują się szczegóły transakcji oraz dane ich wierzyciela.
„Cieszymy się, że pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tą innowacyjną usługę. Polecenie Zapłaty Komfort to atrakcyjne rozwiązanie dla naszych klientów przynoszące oszczędność czasu, środków oraz większą przejrzystość dokonywanych operacji. To dla nas duża satysfakcja, że tak uznany na rynku i wymagający partner – AEGON dołączył do grona korzystających z naszych usług” – powiedział Marcin Wiecha, dyrektor Biura Płatności i Obsługi Należności w Citi Handlowy.
Citi Handlowy jest pierwszym i jedynym jak dotychczas bankiem w Polsce, który wprowadził usługę powiadamiania przez sms o nadchodzącym terminie polecenia zapłaty. Citi Handlowy jest również liderem rynku polecenie zapłaty w Polsce.
Więcej informacji na: www.citibank.pl
Źródło: Citi Handlowy