Aplikacja mobilna Getin Banku została zintegrowana z Apple Pay, a uruchomienie usługi jest bardzo proste i bez konieczności posiadania fizycznej karty. Wystarczy, że użytkownik włączy nowy rodzaj płatności bezpośrednio w aplikacji i zamówi wirtualną kartę, która zostanie dodana do portfela Apple. Karty wirtualne można zamawiać do kont osobistych oraz do umów kart kredytowych.
– Widzimy, że klienci nie tylko coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnej, ale wręcz staje się ona ich podstawowym kanałem kontaktu z Bankiem. Na ten moment częstotliwość logowania w aplikacji jest większa niż do Bankowości Internetowej. Ponadto kanał mobilny coraz chętniej wykorzystywany jest do zakupu nawet tych bardziej skomplikowanych produktów, jak np. kredyty gotówkowe. Stawiamy również na rozwój płatności alternatywnych, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, żeby jak najszybciej udostępnić klientom Apple Pay w naszej aplikacji – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych i Aplikacji Mobilnych w Getin Noble Banku.
Usługi Apple Pay jak również Google Pay, są w pełni zintegrowane z Getin Mobile co oznacza, że ich aktywacja czy dodanie wirtualnej karty do konta osobistego lub karty kredytowej również następuje w aplikacji Banku. Płacąc za pomocą Apple Pay, Klienci korzystają ze wszystkich zalet kart płatniczych Getin Banku. Transakcje są szybkie, bezpieczne i poufne. Apple Pay dopełnia szeroki zakres usług dostępnych w aplikacji mobilnej Banku, która jest doceniana przez Klientów i ekspertów branży.
Źródło: Getin Bank